Rensa, rensa, rensa...

Hej vännerna!

Har en riktig slödag idag.
Ibland behövs vila och det är alltså det jag gör nu på eftermiddagen.

Under förmiddagen har jag rengjort och sorterat mina smycket...hi, hi, det låter ju förmöget eller hur? Tyvärr, vardagslycka har ingen förmögenhet i guld och silver, pärlor, diamanter och brons, men allt jag har låg i en enda röra. Kedjor som har trasslat in sig och blivit knutar på, halshängen och örhängen i en enda "tjorv" åsså en himla massa bijoterier. Längtar så tills käre maken kommer hem och skruvar upp min nya smyckeshängare....
Då mina vänner blir det ordning och reda på de smycken som fortfarande ligger på byrån! :D

När jag ändå var igång strukturerade jag om underklädeslådan också.... Gjorde en hel del fynd som jag inte kom ihåg fanns där, behöver inte köpa några nya strumpbyxor, leggnings och sockar på ett tag om jag säger så. :D 
Så nu blir nästa projekt garderoberna. Det får bli när orken finns - och den finns definitivt inte nu!!!

Igår hade jag del två av utsortering av inredningstidningar. Det jag insprireras av hamnar i Inspirationspärmarna, snygg inklistrade i pärmarna, hemma, stugan och jul. Kul är det och skönt att få ordning....

 
Rosorna som inhandlades före helgen är fortfarande fina, de står i min nya Cult-vas som är min tröstvas inandlad efter läkarbesöket i torsdags...

Till sist är det några nya bekantskaper som gett sig till känna här på bloggen... Ni är hjärtligt välkomna och jag kommer att besöka era bloggar senare ikväll!  

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Saras inredning

Underbara rosor :)



Nu börjar jag få ordning på inspirationspärmen oxå. Känns riktigt bra.



Såg att du var på första sidan på blogg.se - Kul :)



Kramkram/Sara

Postat av: Frida

Den är riktigt fin den där vasen. Det liksom står ditt namn på den :)

KRAM!

2011-02-02 @ 18:33:36
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Siolia

Vilka vackra blommor <3

Hoppas du har en härlig kväll <3

2011-02-02 @ 20:13:59
URL: http://siolia.se
Postat av: Malin B

Väldigt fin "tröstshopping" måste jag säga. Cult har så mycket tjusigt.

Visst blir man lätt i sinnet när man har rensat, sorterat och fått prima ordning!

Kram!

2011-02-02 @ 22:18:37
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback