Söndag kväll....

Hej vännerna!

Ännu en härlig helg har passerat!

Fredag kunde vi äntligen träffa våra kära vänner, det blev träff på tredje försöket! :D Vi bjöd på middag och surr, surr, surr! Har inte skrattat så mycket på länge... KUL! Mellan alla skratt hann vi även tala om allvarligare saker - vi är så lyckliga som har vänner som man kan tala om allt med!!

Lördag var vi bjudna till äldsta dottern Anna och hennes mysiga familj! God mat och naturligtvis gluttade vi på Melodifestivalen. Måste säga att jag inte var så särskilt imponerad av någon av låtarna... däremot av programledarna. Naturligtvis blev det lite bus med sötbarnbarnen också! Nu har prinsessan fått vattkoppor också.. få se hur länge storprinsen klarar sig. 

Emellan alla bjudningar så åker handarbetet fram, kan inte visa er vad jag håller på med nu det har med en bebis att göra då det inte är klart. Men den här stickade kudden är nu klar....



Tänkte att den skulle passa ute i stugan... håller på med en till, två är alltid bra att ha... :D Tror INTE att maken håller med, han tycker vi har för många kuddar redan..

Nu är maken på ett viktigt möte och jag ska återgå till mitt handarbete och glutta lite på TV. Ska göra ett nytt försök att glädjas åt SOLSIDAN, jag har inte funnit tjusningen med programmet ännu..

Imorgon ska jag träffa sjukgymnasten och även åka förbi och träffa mina arbetskamrater en stund - ska bli roligt! 

Ha en bra start på veckan!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken fin kudde!



Jag vill gärna att vår minsta får vattkoppor så att hon har haft det innan hon blir vuxen, så hon får gärna bli smittad.



Ha en bra vecka. KRAM!

Postat av: EVA

Ja det blev mycket skratt och så ännu mer skratt...hihi ! Härligt !!! Och tack igen vännen !



Kudden blev ju hur snygg som helst ! Men nu får ingen gubben sitta på den...hehe !



***

KRAAAM EVA

2011-02-07 @ 11:03:17
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Smulan

vad fin !

2011-02-10 @ 20:56:27
URL: http://dagliga-smulor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback