Vardagslycka fyller år!

För exakt fyra år sedan föddes VARDAGSLYCKA!

Allt började med att jag efter ett tips från en granne hittade bloggvärlden. Som många andra fann jag snabbt många favoriter som delade samma intresse som jag - hem och familj! Tanken föddes - ska jag också våga starta min egen lilla blogg? Hur det gick vet ni ju redan... jag är här och mina vänner jag klara mig inte utan ER!

Någon tillbakablick blir det inte... ni som vill kan ju själva kika runt och se hur det såg ut 25:e februari 2007 och framåt!  



Ta för er av tårtan och njut av rosorna det är ni värda alla fina vänner.... ;D


Kommentarer
Postat av: Cissi

Graaaattis på 4 års-dagen! =)

Postat av: Frida

HIPP HIPP HURRRA! HURRA! HURRRRRRRRAAAAAAAAAAAA!

2011-02-25 @ 18:44:26
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback