Gästrummet/makens TV-rum....

Hej vännerna!

Har inte haft någon stålande morgon direkt. Höll på att svimma vid frukostbordet pga smärta i ryggen! Nu har medicinerna börjat "kicka" in så jag mår lite bättre. Men känner att det blir mycket vila idag. Tur att mitt besök hos ryggkirurgen närmar sig.. ska dit den 27:e! Nog klagat för idag, vill ju inte skrämma bort er!!

Igår fick
Emma ett mycket roligt och spännande besked - hon uttagen till att delta i TALANG 2011 som sänds på TV 4!!! Gissa om jag är en stolt mamma!! Vet inte så mycket mer i dagsläget... men spännande är det! Följ Emmas blogg... hon kommer säkert att skriva en hel del om vad som händer!!! :D

Så till någonting helt annat!
Allt började med att jag bytte soffkuddar i vardagsrummet... sen rullade det på. :D Kuddarna från vardagsrummet hamnade i gästrummet (det glömda rummet). Då kändes den gröna mattan helt fel så jag bytte matta mellan inre hallen och gästrummet.. gjorde om på hyllorna.. och köpte en ny ljuslykta som egentligen är en marschallhållare (jag har vänt den upp och ner)..




Karmstolen är från min pappas fasters hem.. så den har många år på nacken, de två "caféstolarna" fick jag av en kompis för ca 15 år sedan, den vackra tavlan med vattenfallet har en vän till oss gjort..

Maken blev glatt överraskad när han kom hem... det är ju han som oftast sitter där och tittar på alla sportkanaler.
Nu kommer jag också att sitta där ibland och slåss om kanalerna. När inte TV:n är på är det ett mycket lugnt rum!

Ha en fortsatt härlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: Karin

Men så kul för din dotter (och fint namn, precis som min äldsta) att hon ska vara med i Talang!

Du hojtar väl till närmare.



Tack för tipset på korgarna. Har sett en på Coop som är jättefin men lite för stor. Rusta finns i grannstaden och även Ica Maxi (vårt Ica Maxi har bara mat det är lite tråkigt för de har rätt bra saker) finns också där så jag kanske får ta mig en tur.



Ha en bra dag!

Postat av: EVA

Ja chokladen hoppar jag också nu...tråkigt men väääldigt behövligt...hehe !



Himla kul med Emma...väntade med spänning på vad hon skulle lägga ut på bloggen igår och det var ju ett jättekul besked !!!



Visst är det kul att bara ändra om lite...och kul att tavlan fick en sån fin plats !



Syns snaaart :) !



***

KRAAAM EVA

2011-01-12 @ 12:29:15
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: mo

Tjenare vännen. Vad tråkigt att du har så ont...hoppas du blir bättre snart.

Vad roligt det är när man bara kan flytta runt saker så känns det som nytt igen, det blev jättefint...där trivs väl maken bra...Haha, låter som här, maken får oxå titta på sport ensam...



Så spännande med Talangfulla Emma, brukar titta på talang så det vill jag ju absolut inte missa när din dotter är med...



Själv har jag åkt på en tradig förkylning med halsont, huvudvärk, feber o snuva...men jag vet ju att det går över i alla fall, det vet ju inte du med din ryggvärk...krya på dig vännen, många kramar

2011-01-12 @ 17:30:40
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Sara

Hejsan



Vad spännande med Talang! Tack för inspirerande bilder.

Kram

2011-01-12 @ 19:06:22
URL: http://www.saramedflera.blogspot.com
Postat av: Malin B

Nu har du ju fixat och donat så där BRA igen - precis som jag GILLAR! =)

Jätte fint!

Spännande med Talang. Hoppas att vi får se henne på TV framöver. Jag ska hålla tummarna.

Lika mycket håller jag förstås tummarna för att din rygg och du ska bli kompisar.

Kram!

2011-01-12 @ 22:24:44
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vad fint du har det!

2011-01-13 @ 08:54:24
URL: http://linesrum.blogg.se/
Postat av: Ingmarie

Go morron!

Så himla kul att få följa dotterns väg mot stjärnorna!Man gläds o blir varm om hjärtat när det händer posiviva saker för"de små"

Kan föreställa mig gubbebs min när han"fick"ett nystylat rum....Kanonsnyggt!



Kramen från Österlen

2011-01-14 @ 07:12:22
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

så snyggt!

2011-02-01 @ 21:49:18
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback