Helg med prinsen och prinsessan..

Hej vännerna!

Det blev ett litet upphåll igen! Denna gång för att vi har haft storprinsen och prinsessan som gäster i helgen. 
Som utlovat fick prinsessan en "schjoppingrunda" med mormor. Med lätta steg gick vi till butiken med mest Hello Kitty kläder och prylar... En fin ryggsäck och fina fingervantar, ritblock och kritor blev schjoppingresultatet. Naturligtvis blev det ett besök på ett av stadens fik också, kaffe (till mormor) och glass (till prinsessan) var precis vad vi behövde. Prinsen vill inte gå på stan utan fick lite kvalitetstid med morfar istället... Är det skillnad på pojker och flickor, eller????? 

Vi åkte också en sväng ut till stugan hela lilla familjen. Stugan såg inte direkt inbjudande ut - kall och frusen skulle jag vilja säga medan barnen tyckte att vi skulle gå in och mysa en stund. :D Mys i stugan blev det inte utan myskväll hemma i lägenheten istället, mycket varmare och skönare!!    

Idag tar jag det lugnt och vilar upp mig efter helgens bravader, Plaza Interiör damp ner i brevlådan för en stund sedan så eftermiddagen är räddad.... :D 



En av mina mest älskade lampor... gammal.. från Stadshotellt i Luleå! Nej, jag har inte snott den utan fick den när maken var och hjälpte till att riva ut den gamla inredningen för "hundra år sedan"... 

Ha en riktigt skön start på veckan!



Kommentarer
Postat av: EVA

Härligt med mys med barnbarnen ! Har haft gullstruten här HEEELA dagen idag och jag mår så himla gott !!!



Hör av mig om/när jag ska in nån dag så kanske vi kan passa ihop en kaffetår iaf...hihi !



***

KRAAAM EVA

Postat av: mo

Mysigt för de små (o er) att få umgås lite på tu man hand med mormor o morfar...Låter som ni haft en härlig helg.

Nja, kan tänka mig att det inte är lika inbjudande ute vid stugan som det är på sommaren, men det är ju inte så länge tills det är dax att vårrusta...Vilket man kanske inte kan tro när man kollar ut, vi har fortfarande lite snö kvar, men det har varit plusgrader idag så det har töat bort en del. Där vi åker skidor, på två olika ställen, ett någon mil bort o ett annat två mil bort, där är det som tur är lite mer snö. Det är jätteroligt men oxå jättejobbigt, alltså bra träning. Vi var ute o körde en halvmil i eftermiddags (maken jobbade hemifrån o tog en lite längre rast). Där vi var idag är det himla backigt så det är en jobbig runda.

Ha en skön kväll vännen, kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

2011-01-25 @ 17:10:56
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Ingmarie

Inte skulle det falla mig in o tro att du snor lampor...då finns det bättre saker att ägna sig åt!Haa!!

Här råder vinterångest....undrar om man kan få piller för denna åkomma??

nej jag överlever men det börjar bli väldigt segt om man så säger...



Kramen från österlen

2011-01-25 @ 18:33:42
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Saras inredning

Hej VÄNNEN! Vilken underbar lampa :) Lite märkvärdigt minsann.



Men jag gillar den från IKEA som du fått guben att sätta upp oxå.



Tusen tack för rara ord hos mig - det värmer så. Tänk att man kan få sånt stöd av kära vänner man inte känner men ändå KÄNNER. Det är lycka det!



Kramar/Sara

2011-01-27 @ 11:20:37
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: mo

Tjena vännen

Kikar bara in o önskar trevlig kväll...nu är det ju snart Fredag....igen.

Hoppas allt är bra med dig

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

2011-01-27 @ 17:13:19
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Malin B

Nä, inte kan någon tro att du har SNOTT en lampa på stadshotellet. Då skulle jag allt blivit chockerad. ;) Men du, fin är den!

2011-01-30 @ 19:24:08
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback