Underbara sommar....

Hej kära sommarhumlor!

Det är länge sedan jag bloggade så det känns verkligen som om det är dags nu! Vilken sommar vi har! Semestervädret har varit varmt och soligt och det verkar ska fortsätta ett tag till! Jag har faktiskt fått färg - är riktigt brun och detta trots att jag föredrar att vistas i skugga! :D

Mesta tiden har tillbringats i stugan, tillsammans med nära och kära. Sovstugan är invigd och har varit flitigt nyttjad.. Emma har sovit flera nätter, mellansyster och hennes man, Storprinsen och Prinsessan och Frida med småprinsarna har också sovit gott där. Så den var en bra investering!

Apropå investering.... Hittade ett nytt köksbord via internet....


Ett 60-talsbord med perstorpsskiva! Jag är HAPPY! Skivan är i nyskick men underredet ska målas vitt eller ljusgrått! 



Nu väntar sängen, påbörjar min andra jobbarvecka imorgon....
Men först ska jag hälsa på hos er!!!!

Ses snart igen!




 


Kommentarer
Postat av: Malin B

Men så FINT!!! Vill bara hoppa in där på en gång. ;)



Jodå, tårtan var så god som den såg ut! Maräng och så jordgubbsmousse med dessa vackra marsipanrosor!



Kram på dig!

Postat av: Sara

Oj?! Jobbarvecka? Pewh.. jag är ledig fram till 29 augusti. Njuter nu av regndag 2 - alltså sitter jag framför datorn och symaskinen :)



Det blir nog superfint med vitt underrede.



Ha en skön helg!

Kram/Sara

2011-08-06 @ 10:50:08
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: © sarastille

Hej! Vill du vara den lyckliga vinnaren som får välja ut smycken för 150 kronor, som sedan skickas hem gratis till dig inom några dagar? I samarbete med MissBella.se har jag nu startat en tävling på min blogg där jag den 8/8 drar en vinnare som får sina utvalda smycken hemskickade till sig. Vinnaren blir även länkad på min blogg med cirka 2000-3000 besökare om dagen! :) Låter detta intressant? Kika in länken nedan, en direktlänk till tävlingsinlägget, och läs mer;

http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/tavling-i-samarbete-med-missbellase.html#comment



Om du inte är intresserad, inte vill ha reklam eller har fått den här kommentaren förut så ber jag om ursäkt! :) Hoppas att du deltar och att du får en bra lördag.

2011-08-06 @ 17:45:44
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Gniztra

Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,smink,iphoneskal ja allt en tjej behöver:-)

Puss

2011-08-06 @ 22:22:31
URL: http://www.gniztra.com
Postat av: Malin B

Ja, visst var det kalas att bli gammelmoster där mitt i (eller åtminstone morgonen efter!) kalaset.

Fast jag kan ju inte förneka att kvällen/natten igenom var mina tankar flaxande där hos henne. Hela tiden. Jag blev så innerligt glad när samtalet kom om att tjejen anlänt. =)

2011-08-07 @ 18:26:54
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback