Sommartider hej, hej!

Huvva vad det har regnat  sista dagarna! Men med en värmande brasa i kaminen och tända ljus så har kvällarna varit riktigt sköna ändå.....


Vi har aldrig ångrat att vi satt in kaminen, den sprider värme och vi kan sitta och titta in i elden hur länge som helst... Ett arv från våra förfäder???

Utomhus växer det så att det knakar. Mina nysatta plantor har säkerligen fått tillräckligt med vatten sista dagarna, fördelen är att jag slipper vattna! Allåkerbären blommar för fullt och har spridit sig så in i norden....

Betongmyran är ju hur cool som helst, hellre en myra ute än en invasion inne, sa hon som haft påhälsningar inomhus av de flitiga små kämparna, dvs jag!

Nu är det bara en uppstigning kvar innan midsommarhelg och sedan semester! Ska bli så skönt!

Ha det gott!



Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, vilken söt myra!! =)



Trevlig midsommar!



Kraaaam

Postat av: Malin B

Jag har alltid undrat varför förfäderna här rev ut alla kakelugnar!!! Så mysigt att sitta där och "bara vara" när det regnar utanför fönstret.

2011-07-01 @ 20:23:12
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback