Vilken härlig torsdag.....

Hej go´vänner!

Vilken härlig torsdag jag har haft!

*Jobbat förstås!

*Bloggfika hos dottern
Frida tillsammans med bloggvännen Eva och hennes döttrar Cissi och Edith. Ja, vi får inte glömma tre superduper söta små killar som också var med! Frida bjöd på en jättegod rabarberpaj med glass, vaniljvisp och jorgubbar och lillprinsen hade rullat chokladbollar! Gott, mysigt och mycket surr blev det på Fridas altan. Det här ska vi göra om snart! Tack för idag vänner! 
(Glömde kameran hemma... inte bra, en bloggare har alltid kameran med sig) *suck* 

*Käre maken♥ har kommit hem efter att ha varit borta några dagar, så skönt att ha honom hos mig igen!

*Planterat blommor ute i stugan... bland annat lavendel för den goda doftens skull! Maken fortsätter med sitt altanbygge.

Tänkte visa några bilder från söndagens ommöblering av allrummet i stugan.....




Ser ni den randiga kudden i soffan på de två översta bilderna.. blev så "kär" i den när jag besökte grannstadens Åhlens i veckan så jag kunde inte motstå att låta den följa med mig hem. Tanken var att den skulle få bo i gäststugan, men den får nog stanna där den är! Åh, vad jag önskar att Åhlens kom tillbaka till min stad!

Vi måste flytta ljuskronan också, eller vi och vi, maken förstås! Fast jag kanske skulle bli riktigt snygg med prismor i håret.. inte helt fel med lite mer glitter och glamour i livet! :D

Nej vänner nu tar jag helg! Har mycket att fixa med och så måste jag hinna träna och vila också! Är helt slut efter de två dagar jag varit på "utredning" så det blir återhämtning i helgen!

Ha en skön helg!



Kommentarer
Postat av: Malin B

Mysfika låter helt i min stil, vi har mysfikat nu i kväll. 17-åringen fick sommarlov i dag så det "firade" vi med nybakade frallor (man hinner ju mycket när man kommer hem redan halv fem ju!) och prinsesstårta efter kvällens fotbollsträning.

I morgon mysfikar vi igen för då slutar tösen skolan. Vi får snabbmysfika för vi ska iväg på studentuppvaktning också men så länge det är roligheter så är det bara till att hänga med i svängarna. Nu ska jag bara blåsa bort de där hoten om regnskurar och åska också!!! Sådant är ju inte välkommet då det vankas avslutning.

Ha nu en skön helg. Kram!

Postat av: EVA

1000 1000 tack för idag vännen !!!



Och så himla fint ni har det ! Vi får se om tid finns under helgen, för då kommer vi och hälsar på :)



♥ ♥ ♥

KRAAAM EVA

2011-06-16 @ 22:35:30
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: margaretha

Så otroligt bra det blev med möbleringen - det ser ut som om stugan har blivit större! I´ love dina fåtöljer...- kan vi starta ett upprop "Åhlens till Piteå NUUUU" typ? oj nu så är det abstinens igen....kram kram

2011-06-17 @ 00:05:03
Postat av: Ingrid

Ja nu är det helg, för mig är det sista arbetsdagen innan semestern och det känns rätt så skönt måste jag säga.



Fina bilder från stugan, kudden var superfin.



~Ingrid

2011-06-17 @ 05:49:50
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Cissi

JAAAA, det gör vi verkligen!!!!:):)



Trevlig helg, kraaaaam

2011-06-17 @ 06:13:42
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback