Härliga fredag...

Hej vännerna!♥

Så har ännu en vecka gått. För min del fylld med bli-frisk-gymnastik, besök på jobbet och samla-energi-dagar. 

Denna helg ska Lill-prinsen komma på övernattning lördag till söndag - åh, vad vi längtar. Fick ett MMS på morgonen där han berättade att han hade packat väskan och längtade till imorgon... Vi har planerat en del som en fika på stan, antar att wienerbröd och chokladbollar kommer att slinka ner i prinsens mage. Eventuellt blir det en sväng ut till stugan om det är bra väder, med tillhörande choklad och mackor. 

Idag slutar mannen i mitt liv tidigt  så vi kanske tar en tripp och kollar på nya sängar till stugan..... Ja, vi får se vad det blir!



Ännu en bild från Skottland... ser ni att jag snart är framme vid gläntan... :D   

Ha en härlig helg det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Frida

Bara din bilder gör att till och med jag vill åka till Skottland. Att säga att han längtar är en underdrift. Han är väldigt exalterad!

Postat av: Malin B

Så mysigt att få Prinsbesök!!! Sådana träffar skulle jag också vilja ha. Det är alldeles för lite med småfolk i min närhet...

Underbart att du också är lättroad, med tanke på Andersson. Jag fick ju veta att INGEN tyckte att sådant var skoj mer än jag, i och för sig räcker det gott för mig men det gör mig så varm i hjärtat att ha likasinnade ska du veta.

Mys nu ordentligt och stor kram!

2011-03-25 @ 18:18:00
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Emma

Skicka det kortet med mamma, plus andra liknande kort så jag får redigera om lite =) KRAM

2011-03-25 @ 21:16:36
URL: http://emmabogren.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

Visst är det underbart att njuta med barnbarnen ?! Har mått hur gott som helst idag då lilleman var här meeen en viss trötthet har infunnit sig...hihi ! Man är nog liiiite för gammal för att ha småttingar...blink blink !



Ha en underbar helg vännen !



♥ ♥

KRAAAM EVA

2011-03-25 @ 21:23:07
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Malin B

Nja... Helt tyst var inte diskmaskinen när den - äntligen - kom igång. Men den lät inte SÅ mycket... Jag tror att det finns helt tystgående men då får man nog slänga på någon extra tusenlapp på priset. Du får lägga fram det som önskemål i butiken. Mitt enda önskemål var att den skulle diska rent och kosta max 4.000:-.

Så här i efterhand förstod jag att den vi hade förut var en lyxvariant men det var ju inget att göra åt nu... Jag trodde t.ex. att det var lyse i alla, att de räknade ner tid på display och så där. ;) Man får rätta munnen efter matsäcken som de gamla säger...

Kram på dig!

2011-03-27 @ 16:28:06
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Ingmarie

Ja ligga bra måste man ju....hoppas att ni hittade det ni sökte i sängväg!



Den bilden på gläntan gör mig så nyfiken på resten.......



Kramen

2011-03-28 @ 09:59:31
URL: http://frujacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback