Härliga tisdag....

Hej vännerna!

Idag har vardagslycka varit uppe med tuppen. Hunnit med ett besök på jobbet - så roligt att träffa arbetskamraterna - och nu längtar jag ännu mer efter att börja jobba igen. Men den här gången ska jag göra det rätt, alltså inte rusa igång och direkt åka på ett bakslag igen. Priorieterar bli-frisk-gymnastiken för att bli stark i kroppen först.



Mina fina blommor i vardagsrumsfönstret... *gillar* ... de är en variant av Svärmorstunga har jag förstått

Eftersom solen skiner och det är rätt så behaglig temperatur och framför allt ingen blåst så ska jag klä på mig och ta en promenad. Tar stavarna då det är rätt så halt ute.

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Malin B

De ser så fina ut de där "tunna" tungorna. Jag har bara en vanlig, hederlig gammaldags Svärmors tunga här hos mig. Tror faktiskt att den är från svärmor för den stod här när jag flyttade in för snart 20 år sedan! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback