Mitt i veckan...

Hej vännerna!

Först och främst vill jag tacka alla er som beöker mig trots att det är långt mellan uppdateringarna - NI ÄR GULD VÄRDA!  Skickar en KRAM till var och en av er!!

Vet ni, nu händer det saker här! Positiva!
Jag får utöka träningen med lite belastning, så nu blir det gympa tre dagar/vecka! Håller det - då är jag på gång på allvar! Så håll tummarna alla där ute att jag inte åker på något bakslag... eller heter det ryggslag i mitt fall? :D
Det är i och för sig lite "vingligt" än så smärtorna ökar av träningen - men jag ser äntligen ett ljus i tunneln!!

Att besöka jobbet är en energikick varje gång - men har på grund av ombokade läkarbesök, sjukgymnastbesök och träning inte gått som jag tänkt det denna vecka. Men hoppas kunna få igång datorn nästa vecka och börja förbereda återgång till jobb i alla fall på några timmar! Jag har en plan....

Hemma händer det inte mycket, inga nya projekt är igång för tillfället, inget nytt är inhandlat så det är verkligen stilltje. Vi var ut till stugan i söndags och huga vad snö där är...


Ett litet kollage från i söndags.. maken och lillprinsen skottade och hade kul i snön.

Min hjärna började genast att jobba för högtryck. Väl hemma så gick jag igenom alla mina tyghögar... Gissa vad jag ska göra?? Det börjar med kudd och slutar med fodral..
Hittade linnetyger i vitt, beige, ljustblått.... Tror det kommer att bli fräscht!!

Nej, nu ska jag ska sätta mig här en stund...

..och njuta av det porlande vattnet som rinner genom gläntan! (Bilden från vår resa i Skottland - åh vad jag längtar dit igen)

Ha en fantastisk dag!

Kommentarer
Postat av: Frida

De planerna vill jag höra mer om! KRAM!

Postat av: Malin B

Här kommer jag och kramas tillbaka - förstås! =)

Huj så mycket snö. Här njuter jag för fullt av att det går att ta sig fram överallt, snart, snart är det inte en snögnutta kvar. Om det inte behagar komma ny förstås men det klara vi oss utan!



En massa tyg i gömmorna, det skulle jag behöva nu när tösen ska göra en ny tygtavla till sitt rum. Bottenfärg: plommonlila och så något fint i svart eller vitt på. Jag ska följa med henne ut på jakt.

Om du har några tips tar jag förstås emot! =)



Härligt att det går framåt med din träning och att du har en plan. Det låter lovande och jag håller tummarna.

2011-03-30 @ 20:34:24
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Ååå, vad kul att det börjar hända saker å positiva sådana!!! ;)

Börjar riktigt längta efter vårvärme nu. Det känns som att vi kan det här med kyla efter denna vintern.

Kramen, Maria

2011-03-30 @ 20:56:52
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback