Vilsamt....

Efter jobbet idag var det dags för sjukgymnastik. Gick bra men jag blev så trött efteråt så det var bara att slänga sig i sängen. Sov ett par timmar..... *suck*

Förbereder nu för ett kakbak, tänkte göra Wienerstänger. Det är så himla goda. Har upptäckta att jag mer och mer uppskattar småkakor. Annars tar jag det lugnt med julstöket, det ska inte bli någon julstress i år heller! :D Som ni vet, som följt min blogg några år, så  vågar jag vägra julstressen. Det som hinns med och är roligt gör jag - resten får vara. Så skönt att ha skalat bort en massa onödiga måsten....

Efter baket ska jag sätta mig i soffan och sticka på en kabelstickad tröja som Emma har beställt.... det är vilsamt att sticka....


I sofforna har jag lagt våra grå fårskinn - ger hög mysfaktor....

Nej, nu kallar kakbaket på mig så jag måste gå!

Ha en skön kväll!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jag vägrar oxå stressa. Å tänker mig att baka ut lite pepparkakor idag som inte blev gjort i fredags.

Får se om jag gör nåt mer oxå!?

Kramen, Maria

Postat av: Annika

Åh så bra att du inte stressar - det gör inte jag heller. Va mysigt med fårskinnen, knycker den idén rakt av ;) Lycka till med kakorna! Själv bakar jag aldrig småkakor, bara sånt i långpanna typ, och bullar. Får räcka så. Kram!

2011-11-29 @ 19:25:58
URL: http://annikalindbergs.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh vad mysigt och juligt du har!

Men några kakbak blir det inte. Köper isåfall färdiga pepparkakor :) Ingen julstress här heller. Nu har jag gjort Advent och ALLT är rött så jag kan nog säga att jag har jul :)



Kramar i massor/Sara

2011-11-29 @ 20:29:34
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: ♥ EVA ♥

Ja bort med all stress och fram för mys ist ! Och wienerstänger lät ju gott...

Småkakor är gott och roligt att baka och snabbt också ! Och det känns lite lyxigt att lägga fram flera sorter på ett fat...:)



♥ ♥ ♥



KRAAAM EVA

2011-11-29 @ 21:30:34
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: margaretha

Julmysigt och härligt! Jag upptäckte att jag inte varit ute på nätet och kollat din blogg på ett tag...blir alltid julinspirerad och glad när jag kikar in! Kramen

2011-11-30 @ 21:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback