Fredag - snart helg....



Tittar ut genom köksfönstret och konstaterar att löven faller till marken i rasande fart på björkarna. Det är lite småruggigt väder ute idag, precis som det brukar var när hösten har anlänt på allvar.

Antagligen kommer käre maken att tillbringa helgen på knä och lägga golvet färdigt i arbetsrummet. Väggarna ska målas och en rulle tapet ska komma upp - tyvärr så klarar jag inte av att hjälpa till särskilt mycket då ryggvärken håller i sig och benet inte alls vill vara med. Trist men sant!

Det kommer att bli så fint när allt är klart! Det "glömda rummet" ska bli inspirationsrummet! :D
Kanske kan det komma någon bild efter helgen... vi får se..

Ikväll ska vi fredagsmysa med lite god mat - annars tar vi helgen som den kommer!

Önskar er alla en riktigt lugn och mysig helg! 


Kommentarer
Postat av: mo

Ja nu hösten i full gång, idag är det (just nu är bäst att tillägga) sol ute. Har varit ute o gått i 1 tim o 40 min o det var helt underbart ute. Hur mycket jag än gillar sommar o sol så är en höstpromenad (ja när vädret är bra) nästan oslagbart...ja förutom en kall krispig vinterdag...eller en härlig ljummen vårdag..haha, promenader i bra väder i de flesta årstiderna är kanon.

Tråkigt att du fortfarande inte är kry i ryggen, trist när man inte kan hjälpa till...mer än att peka med hela handen ;)

Krya på dig vännen o ha en fin helg ändå, kramar

Postat av: Sara

Fredagsmys - det lät bra :)

Vilken härlig utsikt du har!



Ha en skön helg. Är säker på att pysselrummet blir toppen :)



kramkram

2011-10-07 @ 11:48:13
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: ♥ EVA ♥

Men tur att det inte blev lika stormigt som det varnades för ! Nog har det blåst och regnat men inte alls så farligt som man trodde...



Ta det nu lugnt vännen och låt maken fixa allt...hihi ! Och ha en underbar helg !



♥ ♥ ♥



KRAAAM EVA

2011-10-07 @ 12:54:38
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Annika

Bara ta det lugnt och vila så får maken jobba, fast det kan vara ganska jobbigt att bara titta på också! Ha en fin helg!

2011-10-07 @ 13:03:29
URL: http://annikalindbergs.blogg.se/
Postat av: tina

Ja nu är det höst...man är inne och myser med tända ljus i massor! Det får nog snart bli en tur till Ikea för att fylla på ljusförrådet...igen=) Vad kul att få iordning rummet, det är alltid roligt när något man väntat på blir klart! Var riktigt rädd om dig nu, håller alla tummar och tår för att din rygg blir snäll mot dig och att du får må bättre!

Ha en fin helg vännen!

kram tina

2011-10-08 @ 13:28:20
URL: http://tinaminastina.blogg.se/
Postat av: Malin B

Jag håller tummarna för att du piggar på dig och att ni sedan blir nöjda med ert projekt!

Jag har nu fixat en bild från mitt kök, för din skull! =)

Här har vi besök av småfolk, hur mysigt som helst. Dessutom ska det trilla in en massa ungdomar och ha förfest här. Allt på en gång, lika bra. ;) Fast det är ändå lite kul att de VILl vara här, inte kan det väl vara en baktanke att mamman ska vara chaufför och skjutsa dem vidare sedan? ;) "Mammataxi" är dock beställd...

Kram på dig!

2011-10-08 @ 17:36:54
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Malin B

Nu är ungdomarna i väg...

Du må tro att jag blir glad över kommentarer i min blogg, ett perfekt sätt att umgås på. Öppet jämt!



Mitt köksbord är ett med själ - vägrar lägga på vaxduk. Vet inte hur många gånger farmor har föreslagit det. Min gammelfarmor hade bordet som "salsbord" så det har verkligen hört ett och annat om min släkt, synd att det inte kan berätta. Stolarna har jag köpt när barnen var små och det har ju satt sina spår. Möbelhandlaren sa att han inte rekomenderade dem till kök men mej gör det inget att det är en massa märken. Gillar min möbel skarpt.

2011-10-08 @ 19:50:01
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback