Vita byrån...

Äntligen är den på plats - nya hallbyrån! Är så himla nöjd!

Vi (läs maken) håller på med vårt arbetsrum, golvet börjar komma på plats och det blir så snyggt. Men det var inte det jag skulle skriva om idag utan hallen. Jag har ett tag tyckt att vår Malmbyrå i hallen är för djup, alltså den tar för stor plats. Där byrån står är det smalaste stället, så jag har sökt efter en liten nätt byrå, en vit! Malmbyrån vill jag ha i arbetsrummet för att förvara garner och sygrejor i. Nu har jag efter många om och men hittat den...BYRÅN!

Min händige man har skruvat och jag hörde både en och två flera mindre vackra ord under monteringen. Tydligen var den inte optimal att skruva ihop....

Så här såg det ut före...

..och efter...


Visst är den fin. En decimeter mindre djup gör rätt mycket. Ja, jag vet att jag borde ha tagit bilden från samma vinkel men så långt räckte inte hjärnkapaciteten till idag!

Jag tyckte att löven jag fick av syrrorna på födelsedagen passade så bra till Cult-vasen, sen så fick jag in lite färg i hallen också....

Nu står i alla fall arbetsrummet i focus. Hela lägenheten är stökig, kartoner, böcker och annat smått och gott står överallt -. men sånt får man leva med när det ska renoveras.

Ha det gott alla fina vänner, jag går och vilar min onda rygg nu!

Text o foto: © Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh så snyggt det blev =) Förstår att du är nöjd =)



KRAM

Postat av: ♥ EVA ♥

WOW så snyggt det blev ! Perfekt med många lådor men inte så bred...klockers !

Men ta det nu lugnt och låt guben jobba ist...hihi !



Här läser jag mest nu mellan eldning och kaffedrickning och boken är superbra - som vanligt när det gäller Camilla Läckberg ! Cissi har börjat att läsa om allihop igen :) Kanske bra inför nya filmerna som ska komma...



♥ ♥ ♥



JÄTTEKRAAAM EVA

2011-10-06 @ 14:51:20
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Berith

Var har du köpt den vita byrån?

2011-10-06 @ 15:23:35
Postat av: Berith

Var har du köpt den vita byrån?

2011-10-06 @ 15:24:24
Postat av: Annika Lindberg

Verkligen jättefin byrå, passade perfekt där :)

2011-10-06 @ 15:50:18
URL: http://annikalindbergs.blogg.se/
Postat av: Liza

Svar till Berit:

Byrån är köpt på Jysk Bäddlager! Gillar den verkligen!

2011-10-06 @ 16:56:24
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Malin B

Å, så FIN!!!

När vi gjorde om i ena hallen så köpte vi en "sittbänk" istället för byrå, innan fick jag för mig att det var det optimala men det är nästan ingen som sitter på den ändå utan den används som "avlastningsbord". Så om jag ska vara ärligt så skulle jag vilja byta ut den... Alltid lätt att vara efterklok. Den stora spegeln vi köpte samtidigt gillar jag dock skarpt.

Jag gillar hela din inredningsstil!!! Jätte vackert.

Kram på dig!

2011-10-06 @ 21:04:39
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback