Kom just innanför dörren...

....efter drygt en timmas träning! Tänkte få till några rader här medan jag efter-transpirerar..hi,hi!

Vi har haft en riktigt mysig helg trots att vädret inte har varit till sin fördel. Fredag gjorde vi ingenting, det är skönt det också ibland.

Lördag: Det ringde på dörren på förmiddagen och där stod Lillprinsen och frågade om morfar och mormor ville följa med dem och fika på stan´! Så klart vi vill det. Så vi drog iväg till Ekbergs, ja, ett litet stopp på Lekia blev det också förstås.... Senare på eftermiddagen åkte vi ut till stugan och hämtade hem alla färgburkar, tog bort en del "fådda" blomster och pysslade på en stund innan vi styrde med staden igen för middag och slötittande på TV.

Söndag: Prinsessans 4-års dag! Lillprinsessan håller på att bli stora damen. Jag hade köpt ett dockskåp (begagnat) som käre maken och jag fixat till. Är lite förgrymmad på mig själv att jag inte tog före och efter bilder... men är man klantig så är man. Hon blev jätteglad. Lillan älskar att leka med mitt dockskåp och nu har hon ett alldeles eget att pyssla på med.
Igår kväll satt jag och surrade med Emma till sent på kvällen... så mysigt att rå om henne en stund!

Så var snart måndagen gjord.. och ikväll dricker jag mitt kvällste den här....



Nu ska jag hoppa i duschen, vila en stund och sedan är det dags för middag! Ikväll blir det lite småstädning och slöa i soffan!

Ha det gott alla goa vänner - ses snart!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hon är ju bara bäst :):):)



Älskar muggarna!!!!



Kraaaaam

Postat av: mo

Hej på dig...

Vad duktig du är med träningen, skönt att vara igång va?

Jag tror säkert det där dockhuset blev alldeles underbart, kul att fixa o dona något sådant personligt till de små...du får fota det när du är där o "leker".....för du kan väl inte släppa det helt va?

Snygga muggar, helt i min smak, synd att jag inte dricker något som kräver en mugg ;)

Kramar på dig vännen

2011-09-06 @ 12:54:43
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

Ååhhh vilka läckra muggar !!! Här dricker jag mest honungsvatten nu då gullstruten smittat mormor liiite...hihi !



♥ ♥ ♥

KRAAAM EVA



2011-09-06 @ 18:55:34
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback