Presenter♥ och sjukstuga....

Hostan från h-vetet har drabbat mig! Så här ligger jag hemma och är ett år äldre och sjuk... hur kul är det??

Fullt så dramatiskt är det faktisktt inte att bli äldre. Jag är glad och tacksam över att ha få uppleva en höst till och den tanken ska behållas i min hjärna länge än. Tänk vad man förändras med åren, jag har i färskt minne när jag skulle fylla 37 år. Vilka våndor jag hade. Då var det jobbigt att fylla år... nu skulle jag bli gammal. Efter den jobbiga tiden har jag inte haft någon ålderskris alls... tack och lov för det. Än hänger "gumman" med, och tro det eller ej jag är mindre rädd för förändringar idag än jag var då!! 

Nej, åter till min födelsedag. Barnen med respektive, barnbarnen och lilla-syster-yster med son kom hit på fika och tårta. Så härligt att ha nära och kära omkrings sig - det är det bästa av allt i hela världen!
Tänkte ni skulle få se mina fina presenter...

Stackars maken, varken han eller jag kom ihåg vad jag vid något tillfälle hade önskat mig.. men som vanligt lyckades han ge mig precis det jag vill ha - ett fint smycke från Thomas Sabo. Tyvärr gör inte mitt foto hängsmycket rättvisa. Av Emma fick jag den fina ljuslyktan och av Anna och Frida med familjer ljuslyktorna och fatet på fot! Allt från nyöppnade Village.

Av mina gulliga systrar fick jag fina faten (Village) och ett härligt set med bodyprodukter! Så fint!! Lillsyrran hävdade att hon gått wild and creazy då hon köpt gröna fat... du är ju rätt så rosa, tyckte hon. Men alla här vet ju att jag gillar grönt också så faten var klockrena!!!

Nu har hostan tagit över igen så det är till och med svårt att skriva, så dagens inlägg avrundas här!

Ha en superfin måndag i solskenet!


Text och bilder: ©Liza, vardagslycka.blogg.se
  

 


Kommentarer
Postat av: ♥ EVA ♥

Vilka härliga presenter du fått vännen ! Och ni verkar ha haft en kanonfin dag...trots hosta och eländes förkylningen !



Helt klart ska vi ta en kaffe med surr när du piggnat till :) Finns alltid en massa att prata om :):):)



♥ ♥ ♥



KRAAAM EVA

Postat av: MsSophie

Härligt med alla fina presenter! Mindre kul med hostan dock, hoppas du kryar på dig :)



/MsSophie

http://www.improveme.se/mssophie

2011-09-26 @ 16:35:40
URL: http://www.improveme.se/mssophie
Postat av: Bokmalen

Riktigt trevliga presenter du fått!! ;)

Hoppas hostan ger med sig!!

Kramen, Maria

2011-09-26 @ 17:28:32
URL: http://bokmalensvardag.wordpress.com
Postat av: Anna

Åhh, krya på dig fina du!

Vilka härliga presenter! Faten var village var urläckra!

2011-09-26 @ 20:57:54
URL: http://husprojektet.bloggplatsen.se
Postat av: Frida

Krya på dig! Kram!

2011-09-26 @ 21:07:11
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Annika Lindberg

Tack snälla du! Vilka fina presenter du fått, och jag kan bara instämma om det här med ålder. Jag hade min åldersnoja redan vid 30, tänka sig. Nu tycker jag det är ganska skönt att blir äldre, om jag inte hade varit så här gammal hade jag ju inte fått leva så här länge. Krya på dig!

2011-09-27 @ 07:26:16
URL: http://annikalindbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback