Sol i sinne....

Så var det fredag igen och veckan har gått i rasande tempo! Med jobb, träning och sammanträden och allt däremellan!

Igår (torsdag) var jag på Inpriationsdag med jobbet och dagen gjorde skäl för namnet i kvadrat! Jag log hela vägen hem och går fortfarande runt med uppdragna mungipor....

Först ut var Pär Johansson och Glada Hudik.. föreläsningen hette "Att utvecklas utifrån den man är"! Tänk att så mycket klokskper kan rymmas i en och samma människa! Förutom föreläsningen som var fylld av humor och värme fick vi lyssna till två låtar som framfördes av en av flickorna i ensambeln, Allways on my mind" och"Välkommen hit". Så fantastiskt vackert och rörande hon framförde låtarna. Att det blev stående ovationer förvånar mig inte ett dugg!

Nästa föreläsning hette "Snacka snyggt" och det var Elaine Bergqvist som höll i den. Suveränt  bra den också! Handlade om konsten att få folk att lyssna och att hantera besvärliga situationer snyggt... 

Sist ut var Sara Lund/Claes Schmidt med föreläsningen "Kvinnor, män och alla vi andra". Otroligt klok man, som är nöjesproducent, entreprenör, musiker och transvestit. Mycket tänkvärd föreläsning som handlade om manligt/kvinnligt, jämställdet, kön/könsrloller mm!



Snart ska vi (maken och jag) hämta barn på dagis! Prinsen och prinsessan ska vara här till imorgon och mysa med mormor och morfar! Tror jag längtar mer än barnen gör, hi,hi!

Undrar om de står fast vid att mysmiddagen ska bestå av plättar med sylt och glass???

Ha en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Kram för dina alltid på uppmuntrande och underbara kommentarer. Det är verkligen energi du kommer med.

Härlig dag ni fick där i går och ännu en myskväll. Wow! Inte konstigt om mormor längtar.

Jag var också på Kick-Off i går men det var inga föreläsare mer än de på företaget... God mat fick vi iallafall. ;)

Postat av: Annika Lindberg

Ha det så mysigt med barnbarnen & trevlig helg!

2011-09-09 @ 16:37:18
URL: http://annikalindbergs.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag är ÖVERTYGAD att det står fast vid menyvalet!

Ha en fin kväll! Kram!

2011-09-09 @ 18:58:37
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

Vilka härliga föreläsningar !!! Lite avundsjuk faktiskt...



Ha en underbar helg vännen !!!



♥ ♥ ♥

KRAAAM EVA

2011-09-09 @ 22:01:48
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh vad underbart att få vara på inspirerande föreläsningar :)



Gissar att helgen varit underbar!



Kramar/Sara

2011-09-12 @ 14:54:23
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: Madde

Åh vad glad jag blir över att få det erbjudandet!

Jag ska testa nu att sticka små rutor bara för att lära mig tekniken. Sen hör jag nog av mig till dig när jag behöver hjälp och vägledning i strump och vant träsket :)

2011-09-13 @ 16:08:59
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: mo

Tjenixen :D

Låter som alldeles underbar Fredag....Mys med barnbarnen sen som avslutning, kan väl inte vara bättre...Fast jag undrar hur familjen hade mottagit pannkakor här en fredagskväll ;), men gott är det ju.

Hoppas du har haft en lika bra dag idag, kram på dig vännen

2011-09-13 @ 17:44:31
URL: http://medaljongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback