Solen skiner idag....

Äntligen kikar solen♥ fram efter en mycket regnig vecka!
 
Tänkt att det är HELG igen!
Har helghandlat så nu återstår bara matlagning och lite städning så kan helgmyset börja på allvar!
 Min förkylning har inte blivit värre så förhoppningsvis så är det över snart! Får försöka ta det lite lugnt så försvinner det - sim-sala-bim! :D

Helgen är helt oplanerad än så länge - men jag känner på mig att den blir BRA!

Nu måste jag sätta fart och passar på att redan nu önska er en



Text o foto: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Annika

Ha en mysig helg och försök bara ta det lugnt så du blir frisk snart! Kram :)

Postat av: Frida

Du med! Hoppas förkylningen går över fort! Kram!

2011-09-16 @ 16:39:38
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback