En helg fylld av aktiviteter...

*Fredag kväll - personalfest! Kul att träffa arbetskamrater och komma hemifrån en stund.

*Lördag - kalas för den här lilla killen som föddes för två år sedan...


Maken har tagit den här bilden av mini-prinsen när han var en liten bebis...

Nu trampar fd bebisen trehjuling, spelar xylofon och munspel, bygger lego och ringer gärna till mormor och surrar en stund. Han pratar meningar.. Han är född den 22:a men kalaset var en dag i förväg..

Vi lyssnade även på Emma som sjöng på ett evenemang på EFS som heter 24-timmar musik, hon är enormt duktig och naturlig. Stolt mamma är bara mitt förnamn.

Kvällen tillbringades i soffan, var så himla trött!

*Söndag - till Skellefteå och Sunnanå kyrka (Emmas kyrka) där kören deltog i gudstjänsten. Vilken enormt gensvar vi får i kören - det är fantatiskt att vi kan beröra människor på det sätt vi gör. Kunde inte motstå frestelsen att fota lite fina detaljer i kyrkan....



Bilerna av kören har Emma tagit!

Men helgen har ett slut och så blev det då måndag. Jag har varit på promenad i eftermiddag, har gått längre sträcka än på länge för att hälsa på min kära vän Margaretha. Fick en härlig fika och surrstund i deras nya lägenhet.. Mysig eftermiddag!

Nej, nu är det snart tisdag, blev ett sent inlägg!

Ha det gott!
Kraaaaaaaaaaaaam!

Liza


Kommentarer
Postat av: Annika

Låter som en trevlig helg :) Jag har ju faktiskt bara hört eran kör en enda gång, ska verkligen försöka komma på fler spelningar - ni är ju jättebra! Kram!

Postat av: ♥ EVA ♥

Håller tummar och tår för dig vännen ! Såklart ! Så får du göra detsamma för mig på torsdag ;)



♥ ♥ ♥

KRAAAM EVA

2012-04-24 @ 17:53:23
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Malin B

Härligt med alla roligheter. Jag glädjs med dig och tycker att det var extra kul med alla fina bilder där också fina människor syndes!!! =)

Nu är det ju helg IGEN. Huj vad tiden går.

Jag är lite Alfons jag, "skulle bara" lite på internet innan jag städar vidare. Det är så mycket hundhår på golven nu när jag inte varit hemma om kvällarna i denna vecka. Ett under att hunden har hår på kroppen förresten.

Kikade in hos din tös och fick ett kakrecept, Fridakaka - en sådan måste det bli här hos mig!

(Nu när jag inte ska provbaka studenttårtor hela helgen. ;) )

2012-04-27 @ 13:38:28
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback