Klippt var det här....

Härliga måndag! Vilken kanonstart på veckan!
 
Är nu nyklippt och ögonbrynen är ansade. Underbart att få allt gjort på ett ställe... SALONG SHI... Ellinor som klipper superbra och Mona som är den enda i världen som får röra mina ögonbryn. Att ansa ögonbrynen är absolut det lilla ansiktslyftet, man ser faktiskt flera gånger piggare ut när de inte tynger ner ansiktet. Himla skönt att bli av med en massa hår också.  Det finns kanske hopp om att jag ska se någorlunda bra ut på FESTEN!

Ser ju själv att jag ser trött ut, det är helt naturligt med den värk jag har, men visst sjutton vore det roligare att både känna sig - och se pigg ut! Säger som datateknikerna... vi jobbar på det!! :D

Det fanns bara ett läge när jag kom hem och det var VILA!
Fina blommorna fick maken när han satt ordförande på ett årsmöte. Jättevacker bukett...

Fortsätter litegrann på temat P Å S K ! 
Jag har inte handlat mat inför den stundande helgen, inte bakat eller över huvud taget förberett mig. Det lär bli helg ändå och inte svälter vi ihjäl heller.... får väl äta nåt´ ägg eller två... :D

Blir det väder är vi ute i stugan på dagarna och då åker grillarna fram. Är det oväder så är vi hemma i stan och där har vi en fungerande spis så då lär det bli mat också...



Nu ska jag laga middag åt min hungrige make!

Kraaaaaaaaaaam!
Liza


Kommentarer
Postat av: Emma

Vill ju se bild på resultatet också =)



Kram

Postat av: Frida

Ser fram emot att se dig, och klippningen, live! :D

2012-04-02 @ 18:24:33
Postat av: Malin B

Vilken fin bukett och härligt att känna sig då där fin och ompysslad!

Påsk lär det bli med eller utan mat, ägg är ju dessutom ett av de mest välfyllda nyttigheter.

Kram!

2012-04-02 @ 22:34:25
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Annika

Ja, visst är det härligt att få ansa ögonbryn och klippa sig, man blir som en ny människa! Va påskfint du gjort :) Kramen!

2012-04-03 @ 00:21:47
URL: http://annikalindbergs.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

Härligt att få lyxa sig lite och bli påskfin ! Ska in med dotran på Vejm på torsdag så att hon får lite ögonbryn och fransar igen. Det är så besvärligt då man är ljus...jag vet !



Underbar bukett ! Måste nog köpa mig några gula påskiga blommor som ingen är allergisk mot...hihi !



♥ ♥ ♥



KRAAAM EVA

2012-04-03 @ 09:08:55
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback