Lördagkväll och mys i vårt hus...

Tänk att det är den 1:a december idag! Snön har kommit till oss och trots snålblåsten och rejält med -grader så kan jag inte låta bli att tycka att det är så mysigt! Det är både mörkt och ljust på samma gång... ;D
 
Nu ska vi dricka lite glögg och äta en papparkaka jag och maken sen blir det nog att slöa framför TV:n resten av kvällen.
 
Ha det gott och njut av det som är kvar av lördagen! Imorgon tänder vi första ljuset och jag har precis gjort iordning adventsljusstaken...
 
Trevlig kväll!
Liza
Mina söta tomtar som står i hallen och välkomnar våra gäster....

Kommentarer
Postat av: Malin B

Vilka mysiga tomtar som välkomnar!!!
Nu är det sannerligen årets största mystid.
Kram!

Postat av: Anonym

Så det blev en adventsstake i alla fall:-) Dina fina tomtar är så sööööta! Hela läggan gav mig en härlig adventskänsla!kram

2012-12-02 @ 10:05:56
Postat av: Anonym

Glömde skriva att ovanstående kommentar var av din anonyma vän Mags....men det har du säkert fattat redan!

2012-12-02 @ 10:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback