Ernst, min favorit....

Det är väl ingen hemlighet att jag gillar Ernst! Gillar hans livsfilosofi och hans design. När jag ser hans program på TV finns det ju massor med saker man kan göra själv, som inte kostar massor med pengar. Sånt gillar jag!!  Nu har ännu en av hans fina ljusstakar flyttat in i "läggan"!

Bokhyllelampetten...

Den var tänkt att vara i sovrummet tillsammans med en del gamla böcker som jag har. Men det blev inte alls bra så jag valde att ha den i hallen på det gamla skåpet istället. Den lyser visserligen inte upp bokryggar.. men är fin ändå. Ljuslampetten är inköpt hos Karin som driver inredningsbutiken
Hem ljuva hem, där finns massor av fina saker!!!

När inspirationen ändå fanns där så flyttade jag de fina Kitchenbloomtavlorna (inramade kort, men finns i större format också) till hallen också....

Har faktiskt hittat inspirationen att fixa lite hemma igen. Det blev så konstigt efter jul. Hade massor av idéer men inte orken att genomföra. Nu när dagarna är lite ljusare kommer orken mer och mer. Tar lite eftersom och det är inte mycket som jag ska förändra, bara flytta/plocka undan några pinaler och byta en och annan gardin... Idag har jag inga sådana ambitioner utan vilar mig i form då influensan inte riktigt har gett med sig än.

Nu kära vänner önskar jag er en härlig torsdag! Imorgon är det fredagsmyyyyys!

Kraaaaaaaaaaam!
Liza


Kommentarer
Postat av: Sara

Men du vilken SMART ljusstake. Har inte sett nåt liknadnde :) Tack för tipset! Ska genast klicka mig vidare på din länk.



Jag vilar mig oxå iform idag :) Har fått en reakatalog från La Redoute som ska få lite uppmärksamhet.



Så härligt att ha 'sanerat' i sovrummet, man känner sig piggare när det doftar fräscht och inte feber längre.



Ha en skön torsdag! Och imorrn mysfredag :)



Kramkram

Postat av: Annika

Ja, börja inte med att göra för mycket om du inte är helt frisk. Vila dig i form tycker jag låter som en god idé! Jättefin ljusstake :) Kram

2012-01-26 @ 16:26:15
URL: http://annikalindbergs.blogg.se/
Postat av: Malin B

Ja, den där Ernst är verkligen en smart karl! =)

Det är kul att se hur han fixar och donar av sådant som inte kostar skjortan.

Härligt att din inspiration har återvänt, det är alltid skoj att se vad du hittar på. Du har också en bra inredningsfilisofi, man kan tro att det bor en liten smålänning i dej. ;) Gillar det där tänkande, förnya med det man redan har för visst blir det nytt när det samlas med annan kompis i annat rum.

Kram!

2012-01-27 @ 17:17:33
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: mo

Jag gillar oxå Ernst, tycker han har många bra idéer på saker man kan göra själv, sen verkar han vara en fena i köket oxå, o det är alltid ett plus...

Hoppas du mår bättre vännen, ha en skön helg, kramar

2012-01-27 @ 17:36:24
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Här har du en till Ernstgillare=)

I helgen komme rhan till min stad och då ska jag dit och lyssna så klart!



Smart ljusstake ju!

Trevlig kväll.

Helen.HUSnrNIO

2012-01-30 @ 22:49:29
URL: http://husnrnio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback