Hälsning från sjuksängen...

Det är längesedan jag hade riktig influensa. Men nu har den intagit min kropp ordenligt. Feber, hosta, snuva och ont i kroppen och knoppen. Ja, ja, det kan bara bli bättre nu, eller hur??

Innan det onda bröt ut ordenligt i lördags var maken och jag på en shoppingrunda. Det vill säga att maken skulle handla nya kläder. Det gjorde han med besked så nu är han nyekiperad från topp till tå. ☼

Jag hade inga som helst planer på klädinköp, men så träffade vi Anna och eftersom maken ville gå hem och se skidor på TV så följde jag med dottern. Det slutade med att jag också hittade en del fina kläder.... helt oplanerat.. :D


En jeanskjol (vansinnigt skön), en randig tröja med lång ärm och en svart enkel kofta.... Två par tjocka strumpbyxor (rea) köpte jag också! :D

En enkel omlottklänning från H&M, mycket bra jobbarplagg... Nöjd! Yes!!
Linnet under är ett gammalt fick hänga med bara för att visa hur ringningen är. Vet ni, jag känner mig som värsta modebloggaren idag... dagens outfit! Nu är det bara det att här hasas det omkring i leggings och en lite urtvättad svart oformlig tröja, hi, hi. Så moderiktig är jag!

Det känns kul att ha någonting nytt i garderoben. Har inte handlat så mycket sista tiden eftersom jag hoppas få köpa nytt i allt mindre storlek eftersom.... Har redan gått ner en klädstorlek sedan i somras, men nu vill jag att det ska gå snabbare fram. Ni får heja på mig så att jag lyckas!

Nu ska jag ta sängen igen... orken tog liksom slut nu!

Ha en toppenmåndag!

Kraaaaaaaaaam!
Liza

Ps. Gissa vad som precis landade innanför min dörr?? PLAZA INTERIÖR!! Det följde med en present också, värmeljus från Liljeholmens. :D


Kommentarer
Postat av: Annika

Krya på dig! Inte roligt att få flunsan. Vilken snygg kjol! Var hittade du den? Kram :)

Postat av: Frida

Krya på dig! Ser fram emot att få se kläderna irl (och ärva den där svarta vart det lider).



Kram!

2012-01-23 @ 12:43:38
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Liza

Annika: Kjolen hittade jag på Kappahl! Jag gör allt för att bli frisk och din krya-på-dig hälsning hjälper! Kram

Frida: Hi, hi, självklart får du ärrvva..kram!

2012-01-23 @ 13:26:29
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

Ursnygga fynd !!! Är lite sugen på kläder också...meeen väntar ! Hoppas också att storleken ska bli mindre...mycket mindre ! Så jag väntar...



Hoppas du snart mår bättre vännen !



♥ ♥ ♥



KRYA-PÅ-DIG-KRAAAM från Eva !

2012-01-23 @ 13:32:46
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Annika

Åh, då måste jag på Kapp Ahl. Blev helt kär i den där kjolen. Jag har en jättesnygg själv, men den verkar ha krymt i garderoben ;)

2012-01-23 @ 14:56:08
URL: http://annikalindbergs.blogg.se/
Postat av: mo

Vad skönt med lite läsning i sjuksängen, jag fick min plaza i Fredags o tände ljusen på kvällen, de höll nog de utlovade 6 timmarna...

Vad trist att du är sjuk, hoppas du kryar på dig vännen.

Gillade dina inköp, jeanskjol är ju så himla användbart, o snyggt, speciellt den du hittade. Klänning är mitt bästa plagg..hihi. Mamma sa att jag borde nog bygga ut min garderob då jag nästan köper en ny klänning i månaden :) Det är så skönt...

Jo jag är glad över att vi äntligen fått snö, har tom kört 7 km skidor idag, så kul...

Förstår att det är trist att bli väckt av snöplogen var o varannan natt, det hade nog även jag tyckt även om det betyder att vi fått snö ;)

Många kryapådigkramar nu

2012-01-23 @ 15:49:20
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: tina

Tråkigt att du är sjuk...skickar kryapåkramar så du piggar på dig! Fina kläder du köpt, skulle med behöva uppdatera min garderob litegrann. Gör ett frest att försöka gå ner lite så jag hoppas på nån storlek mindre jag också till våren=) Man behöver lite nytt att pigga upp sig med. Idag damp Plaza ner hos mig också för en stund sen....de måste ha minskat på postpersonalen för vi får posten vid tresnåret numera....men så är det, man får gilla läget=)!

Krya nu på dig och vila ordentligt så du blir kvitt den elaka enfluensan1!

kramkram

tina

2012-01-23 @ 16:53:59
URL: http://tinaminastina.blogg.se/
Postat av: Malin B

Äsch, att bacillerna gillar dig så mycket - på en och samma gång... Hoppas det vänder snabbt!



Så mycket fint du shoppat. Jätte kul. Jag skuttar gärna runt i kjol/klänning. Fast jag har ingen vintrig klänning kom jag på nu... Jag får vänta tills det kommer på rea/rea/rea illröd prislapp. ;)



Kram!

2012-01-23 @ 21:35:11
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback