Helguppdatering....

Herre min så god palt syrran hade gjort! Smällde i mig tre stycken, lika många som lillasysters 6-årige son! Som Till dessert fick vi marängswiss... GOTT! Kul hade vi och det var mycket stoj och skratt runt bordet. Men som vanligt glömde jag kameran hemma *suck*.

Lördagkvällen avslutades med Morden i Midsummer. Åh, vad jag älskar den serien...

Igår blev det en tripp ner till Skellefteå, till
Emma! Hon behövde få upp en stringhylla vid sin arbetshörna, och gissa vad, jag kom ihåg att ta med kameran. Så idag blir det en liten titt på Emmas lägenhet....

Köket....




Vardagsrummet/arbetsrummet/sovrummet...







Mysigt! Mysigt!
Att "Lillan" gillar 50-60-tals möbler undgår väl ingen. Stringhyllorna kommer från mitt föräldrahem.... Lägenheten är en etta med kök och stor hall och jag fick bara med några av de läckra saker och möbler som hon har hittat i second-handbutiker.

Synd att en del bilder blev av riktigt usel kvalitet, men det var kolsvart ute så ni får ha överseende.

Idag har jag gått till och från jobbet. Termometern ligger runt -15 grader men två härliga promenader fick jag i alla fall. Arbetsterapeuten har varit här angående anpassning av lägenheten och nu ska jag vila en stund innan det är dags att börja med middagen. Tror det blir en fläskfile/pastagryta idag.

Ha det gott!

Kraaaaaaaaaaaam!
Liza



Kommentarer
Postat av: Annika

oj så mysigt hon har, och jättemånga fina saker :)

Kram!

Postat av: mo

Åh så fint du har fått det på bloggen..gillar verkligen :)

Så mysigt hon har det, ser att vi har lite likadana saker i våra stringhyllor.... ;) Gillar den stilen jättemycket.

Här snöar det faktiskt, ska bli intressant o se om den blir liggandes...hoppas...

Ha nu en skön kväll, kramar

2012-01-09 @ 18:08:03
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Malin B

Härligt med god mat och gott sällskap. Det känns att det är en varm och gemytlig stämning i er släkt, sådant är underbart.

Så fint er tjej har det i sn lägenhet! Jätte mysigt men det där med inredning har hon ju uppenbarligen i generna.

Femton minus, då blir du rosig och grann när du är ute och går. Vi har bara fem minus nu i kväll.

Kram!

2012-01-09 @ 20:32:38
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

Ja hon har verkligen en mysig lägenhet !!! Förstår att hon trivs...

Synd att ni inte kikade förbi men det kommer väl fler tillfällen ;) Är surrsugen...:)



♥ ♥ ♥



KRAAAM EVA

2012-01-09 @ 22:16:18
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback