F R E D A G.....

Tjingeling!

Äntligen fredag
, veckans bästa dag om ni frågar mig! Har alltid gillat fredagar, lite extra festlig och ändå är hela helgen kvar! Så ikväll blir det mys med en god middag och kanske ett glas rött.

När käre maken, som slutar tidigt idag, kommer hem  så jag tror att han ska få följa med mig ut på stan. Skulle vara riktigt mysigt att börja helgen med ett besök på ett av stadens caféer. Lite lyxigt! 
Ja, så tror jag att det blir!  :-)

Nu ska jag dricka dagens första kopp kaffe och bara vara en stund....

Så jag passar på att önska er en

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam!
Liza

Kommentarer
Postat av: ♥ EVA ♥

Hips vips så kanske vi syns för jag tror att det kan bli en liten fika för oss också idag...men jag vet inte riktigt när...hihi !



Om inte, så ha en underbart trevlig helg vännen !!!



♥ ♥ ♥

KRAAAM EVA

Postat av: pysseliten

Kul att du hitta in till mig :) Då hitta jag en ny blogg ,Och så mycket fina bilder du har love :)



Lägger genast in som favorit på datan så jag huttar in igen ,Du har ju massor jag gillar

´så himla mycket fint du stickat och virkat .

2012-03-23 @ 18:12:52
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Malin B

I dag jobbade jag och när jag kom hem så möttes jag av grilldoft, sonen har blivit en hejjare på att grilla och så hade tösen gjort efterrätt och dukat, farmor sponsrat med kött.

En god start på helgen!!!

2012-03-23 @ 22:57:44
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Lisa

Kram själv, fina Liza! Hoppas du får en fin helg! (och om jag passerar dina fönster på väg till bästa vännen slänger jag upp en vink:)

2012-03-24 @ 07:13:49
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback