Här igen....

Sorry, att jag varit så osynlig ett tag, men det är ryggen som spökar. Har svårt att sitta ( stå, gå och ligga) någon längre stund så tyvärr blir bloggen lidande.
Tack snälla ni som ändå kikar in här... ni är guld värda!

Är hemma igen *suck* för vilken gång i ordningen vet jag inte. Dagarna blir himla långa för det är inte något större fel på hjärnan, vad jag vet i alla fall :D.  Pysslar på (när orken finns) med lite av varje...

Idag har jag rensat bort papper från bokhyllan i arbetsrummet - skönt som attan att det äntligen är gjort!

Sen har jag som synes haft lite roligt med redigeringsprogrammet också... :D

Bilden från soffbordet ikväll..

Det är i alla fall så härlig att ljuset har återvänt för visst blir man mycket piggare och gladare!

Måste sluta nu, lovar att vi ses snart!

Kraaaaaaaaaaaaam!
Liza


Kommentarer
Postat av: ♥ EVA ♥

Då man har ont är ju inte bloggen det första man tänker på...



Tänkte kika in till dig nån dag bara jag har lite mindre ont i handen ;) Men det blir bättre och bättre ! Nu kan jag skriva med båda händerna på tangentbordet...hihi !



♥ ♥ ♥

KRAAAM EVA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback