Kär.....

Vilken härlig helg jag har haft!

Fredag eftermiddag bjöd jag maken, som planerat, på fika på "Röda lyktan" . Efter en god kopp kaffe och en citronpaj (värd att dö för) traskade vi vidare in till min favoritaffär "Hem ljuva hem". Karin hade fått in en superfin diskhandduk som
Lina (Kitchenbloom) har designat, och jag blev KÄR! Så härligt lagom "retro" och perfekta färger till andra saker jag har i köket så den fick följa med mig och maken hem...



Passar så perfekt i mitt kök... Jag har en känsla av att ingen disk kommer att torkas med den här :D



Vi köpte även två svarta Ernst-ljusmanchetter! Kommer på bild någon dag framöver.

Igår (lördag) gick jag med mellandottern Frida och handlade kläder inför en kommande 60-års fest. (Det är INTE jag som fyller år utan mannen, myten, legenden som jag lever tillsammans med.)  Vi fann båda precis vad vi vill ha..  Jag happy! Frida också happy, happy! Vi fick en riktigt härlig mamma/dotter förmiddag! :D

Idag är det däremot inte så roligt, ryggen är totalpajad och så talar vi inte mer om det! Hoppas i alla fall att det är bättre imorgon!

Ha en härlig söndageftermiddag och kväll!

Kraaaaaaaaaaaaaam!
Liza


Kommentarer
Postat av: Annika

Ja, den där handduken är allt för fin för att torka disk med. Jag har lagt min över disken, som en liten prydnad bara ;) Vad skönt att du haft en bra helg, men jättetrist med ryggen! Hoppas du snart är bättre, kram!

Postat av: Frida

Synd att det ska bli en dålig dag idag, men gårdagen var riktigt toppen!

Fler shoppingdagar till oss! :D



Kram!

2012-03-25 @ 16:41:11
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Cissi

Åh, var den god? Kul att höra :):):) Det är så roligt att ju alltid fikar hos oss :):)



Kraaaaam

2012-03-25 @ 20:12:47
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback