Påskris eller påskris...

Tänk vilken tur att det finns fejkblommor för oss som är allergiska. Nog för att jag köper en blombukett då och då för det är så fint med riktiga blommor. Men ibland får jag faktiskt slänga dem innan de har blommat ut pga rinnande ögon och näsa. Trist, men som sagt det finns ju fejk som ser ut nästan som riktiga idag.




Söta videkissar och pinnar i bunt!

Maken undrade naturligtvis vad jag skulle göra med pinnarna? "jag skulle ta ut dem till stugan om jag visste att du inte skulle elda upp dem", svarade jag! Klart att han inte skulle kasta in pinnarna i kaminen... men det är kul att retas.

Apropå stugan, så har maken nu skottat så att jag kan ta mig fram och in i stugan! Jag är lycklig. Så få se om det är vackert väder nästa helg så blir det nog en dagsutflykt... Måste börja värma upp stugan inför påsken då vi brukar samlas hela familjen och fika, grilla och ha det mysigt.

Tänker dekorera trapphallen denna vecka - blir mycket enkelt med kvistar och lite påskfjädrar. En krans ska jag också sätta upp, sen räcker det. Är egentligen inte mycket för att påskpynta men det är lagom sysselsättning nu när jag har så svårt att röra mig.

Ha en skön måndag alla!

Kraaaaaaaaaaam!
Liza


Kommentarer
Postat av: Annika

jag tycker du gör mycket trots att du inte är så frisk. Tänk på hälsan i första hand, påsken kommer nog ändå, kram :)

Postat av: ♥ EVA ♥

Påskpyntet är intaget från bodan meeen inget mer har hänt... Måste plocka lite ris och då kanske jag måste ha hjälp...vilket det just nu inte finns gott om ;)



Men nog ska väl nån liten pippi få komma upp ur kartongen !



Vilken underbar handduk du köpt ! Hon är duktig Lina...



♥ ♥ ♥



KRAAAM EVA

2012-03-26 @ 10:09:42
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Liza

Annika: Ingen risk att jag är för duktig, det lilla jag gör får ta tid och orkar jag inte får det vara. Kroppen får helt enkelt avgöra om saker och ting är möjliga att genomföra eller ej!

Kraaaaaaaaaaaaam!

Liza

2012-03-26 @ 10:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback