Snyggt....

Idag på eftermiddagen har jag varit en stund på Salong Shi som ägs av hudteraputen Mona Elisasson. Det är till henne jag går och fixar till mina ögonbryn varje månad.... man kan lugnt säga att utan hennes skickliga händer så skulle mina ögonbryn kunna flätas...

Jag har ju fått äran att vara Monas bollplank när hon ska skylta om! Jisses så roligt vi har medan vi håller på. Två pedanter personer som kan vända och vrida på en liten ask hur länge som helst.. den måste absolut ha rätt vinkel. :D 

Idag har vi vårskyltat
. Tyvärr gör bilden inte fönstret rättvisa, men jag kan ändå inte låta bli att ge er en glimt! Kolla in den supersnygga tre-skuggan, läppstiftet och läppglansen.  Nog är det riktiga vårfärger alltid.



Jag är ju rätt så förtjust i rosa. ROSA och GRÖNT det är mina VÅRFÄRGER!

Ni två som har bönat och bett att få se mina klädinköp som jag gjorde igår. Klart att en modebloggare som jag inte gör någon besviken.  Så här kommer alla känslorna kläderna på en och samma gång...



                 

Är inte nöjd med dessa foton heller... skulle ha fotat i dagsljus..

När jag ändå är igång med smink och modebloggandet så ska ni få se ett annat inköp som jag har gjort, det blir liksom en bonusbild...



Jätteskön klänning/tunika, lika snygg till snäva jeans som till leggings.

Här avslutas dagens inlägg för jag ska gå och dricka kaffe och äta en bit nygräddad sockerkaka....

Ha det gott!
Kraaaaaaaaaaaam!
Liza

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh jättefina kläder! Nästa gång vill vi se modebloggaren I KLÄDERNA ;) Kram!

Postat av: ♥ EVA ♥

Får börja att kalla dig Modelycka ist...hihi ! Men kanonfina kläder du hittat...helt klart ! Måste göra en raid jag också, men orkar inte än, åsså vill jag vara mindre då också...hihi...så jag får vänta ett tag till !



♥ ♥ ♥

KRAAAM EVA

2012-03-06 @ 21:48:39
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Malin B

Wow! Snyggt överallt må jag säga!!!

Tunikor är ett av de skönaste och bästa plagg som finns tycker jag.

Kul att få vara med och skylta fast självklart ska man göra det man är bra på.

Kram på dig!

2012-03-07 @ 21:25:39
URL: http://malins.blogg.se/
Postat av: Hanna Ek

Bloglovin-byte? :)

2012-03-09 @ 19:58:14
URL: http://hnny.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh vad roligt att vara med och trixa till ett skyldfönster :)



Tokfina kläder!



Tack för goa ord hos mig.

LÖRDAGSKRAMAR

2012-03-10 @ 11:40:32
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där hittar du spännande brittiska märken.



Vänliga Hälsningar,

Miss Alicia

2012-03-13 @ 11:24:44
URL: http://missalicia.se
Postat av: Birgitta

Hallå Liza, hittar inte din mejladress, fast jag vet att jag borde ha den... Kan du mejla mig?

2012-03-14 @ 10:14:32
Postat av: mo

Hej vännen

Du är riktigt vårfixad nu då med andra ord :) Så skönt att bli lite ompysslad o fin, sen kul att fixa lite i skyltfönstret oxå, ser jättefint ut.

Den där tunikan ser jätteskönt ut, o snygg oxå. Alltid kul med lite nya vårkläder när solen tittar fram, o nya skor skulle jag med vilja ha.

Ha en skön kväll, kramar på dig

2012-03-19 @ 19:12:20
URL: http://medaljongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback