Long time ago...

Oj, vilket långt uppehåll det blev. Blogglusten bara försvann - och jag vet inte hur det blir i framtiden. Tar en dag i sänder.
 
Är otroligt glad över att så många har tittat in hos mig trots den obefintliga uppdateringen. Tack snälla för att ni orkar vänta!
 
Eftersom jag håller vad jag lovar kommer här bilden på den ommålade skänken och min födelsedagspresent... Ernst-ljusstaken.
Är så glad att jag vågade måla, det blev så mycket snyggare i vardagsrummet!!
 
 Nu håller jag på med adventspyntanden - så kul det är - så det händer lite här varje dag. Har haft lite ont i magen ett par dagar så det går sakta, men fint blir det!
 
Nu känner jag för att umgås här igen - har saknat alla mina bloggvänner!
 
Kraaaam!
Liza

Kommentarer
Postat av: Eva

Blev ju supersnyggt !!! Och så kul att du är tillbaka vännen :D Du är saknad !!!
Måste få oss en surrdag mycket snart...

♥♥♥
KRAAAM EVA

Svar: Tack, jag är så nöjd! Leif var lite skeptisk i början... men nu är han också tillfreds med det vita. Vi jobbar på att träffas :-)Kram
Elisabeth Bogren

Postat av: Malin B

Så fin!!!
Jag blev så innerligt glad när du hade lämnat en hälsning hos mig, jag har saknat dig i denna värld. Du är trevlig att umgås med! =)

2012-11-29 @ 22:06:05
URL: http://malinbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback