Äntligen internet igen...

Oj, vad internet har "racklat" för oss sista tiden - därav min frånvaro här på bloggen. Nu är det ordnat och förhoppningsvis är ordningen återställd igen!
 
Det har hänt en hel del sedan sist! Stugan är nu såld och på fredag lämnar vi över nycklarna till det jättegulliga par som "övertar" Smultronstället! Det känns så bra att veta att de kommer att njuta lika mycket där som vi har gjort. För tillfället är vi helt slut av allt slit då det bara är helgerna som vi kunnat packa och köra grejor, men snart är vi på banan igen. Lite vemodigt är det att lämna - men vi har nya projekt på gång. De involverar dock INTE nya fastigheter... :D
 
Exempelvis så räknar jag med att orka ta itu med målningen av skänken och lite annat småfix hemma. Annars går mycket krafter till att jobba... Jaaa, jag har börjat jobba igen!! Det är så himla kul och nu får ni hålla tummar och tår att rygg&%&#!" håller och inte hittar på några nya dumheter!!
 
 
Med denna lite höstiga bild från "dammen" önskar jag er en härlig fortsättning på veckan! Det ska jag ha!!
 
Vi ses snart igen... om internet vill!!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaam!
LIza
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Förstår hur ni känner över försäljningen...och skickar en JÄTTEKRAAAM !!!
♥♥♥
KRAAAM Eva

Postat av: Anonym

Hejdå stugan....och lycka till med dina nya hyresgäster:-) Hoppas nu att både du och maken får vila och hämta nya krafter. Det blir skönt antar jag att fokusera på ETT ställe! Ses och hörs/kraaaam M

2012-10-04 @ 09:14:41
Postat av: Sara

Grattis! Jädrans vad fort allt gått :)
Hoppas det känns bra vännen.

Kramkram

2012-10-04 @ 14:53:14
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: Sara

Grattis - hoppas det känns bra nu :)
Det känns som att det gick jädrans schmidigt.

kramkram/Sara

2012-10-04 @ 14:54:27
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: Malin B

Självklart håller jag tummarna för dig och att du ska få vara piggelin.
Tänk så fort det gick ändå med stugförsäljningen men tvi vale så mycket plock och fix det är när ALLT ska ut från ett ställe. Nu får du snart pusta ut.
Kram!

2012-10-04 @ 19:05:25
URL: http://malinbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback