Gäststugan....

Huvva, vilket höstväder det är när idag! Tror inte att det kommer att bli ljust på hela dagen. Lite småregn, blåst men ändå rätt så varmt! En försmak av det riktiga höstrusket med andra ord!!
 
Idag har jag delad tur (som det kallas inom vården) dvs jobbt 8-9.30 sedan hem och snart ska  jag tillbaka och "jobba" mellan kl 13-15. Tjaaa eller  arbetsträna som det egentligen är. Effektiv är bara mitt förnamna så nu är kylskåpet fyllt med fräscha varor igen, det innebär med andra ord att matvarubutiken har haft besök. :-)
 
Orkar jag efter pass två så frostar jag av frysen. Gissa om det behövs???! Snart ska frysen på stugan tömmas och då behövs utrymme och ren och fin frys här hemma. Problemet är bara att det är bland det tråkigaste jag vet men det måste ju göras så jag får ta mig i kragen och bara fixa det...*suck*
 
Fortsätter bildkavalkaden med foton från gäststugan...
 

Gillar speciellt B&B skylten som jag hittade på "Handplockat" i Älvsbyn för någon sommar sedan och vimplarna som jag fått av Sara....
 
Klämmer till med bilderna från ¨hygienrummet" när jag lika är igång...
 
Vi har i skrivande stund inte hört någonting från mäklaren så vi vet inte alls hur det här går. Men är ingen intresserad så har vi kvar smultronstället ett tag till...
 
Nu ska jag luncha! Ses imorgon igen!
 
Kraaaaaaaam!
Liza
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Ta inte ut dig för mycket bara, du kan ju spara frysavfrostningen till en annan dag annars. Jag gillar verkligen inredningen i er stuga. Smakfullt, rofyllt och stilrent! Superfint! Ha en bra dag, kram!

Svar: Blev ingen frysstädning, fick finfrämmande av prinsessan. Tack o lov! Det var mycket roligare att baka med henne...Så roligt att du gillar stilen i vår stuga! Tack, tack! Det värmer...
Kraaaaaaaaaaaaam
Elisabeth Bogren

Postat av: Malin B

Har två kollegor på jobbet som försöker bli av med sina hus, den ena flyttade till lägenhet men så kom det där värsta ovädret i Småland i somras och hela hennes hus blev vattenfyllt. Inte lätt att sälja då. Lider med henne. Verkligen skönt att inte "måste/behöva" bli av med stugan, men ibland kan det ju även gå fort!
Kram!

Svar: Men så jobbigt, stackars din kollega! Vilken otur! Nu vet vi att det finns intressenter, sen får tiden utvisa hur seriösa....Kraaaaaaaaaam!
Elisabeth Bogren

2012-09-11 @ 19:01:18
URL: http://malinbs.blogg.se
Postat av: Sara

Nämen vad läser jag! Har ni Smultronstället till försäljning??! Ojoj, jamen så fint som det ser ut på bilderna borde det verkligen inte vara några problem att sälja :)

Hoppas att det går bra såklart!

Ha en skön fredag och helg.
Kramar

2012-09-14 @ 15:04:36
URL: http://blogg.magnusochselma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback