Mera visningar...

Oj, vilken slölördag vi hade igår! Som ni vet låååång sovmorgon, sedan lite plock. Bestämde oss för att besöka barn och barnbarn... Anna och prinsessan var inte hemma och prinsen var på kalas. Mannen i huset höll på att montera hängrännor på Friggebodan. Så vi drog vidare...
 
P och barnen var ialla fall hemma så där blev vi hela eftermiddagen. Vi hann bland annat med målvaktsträning, titta på när prinsarna hoppade studsmatta, fika, sjunga, kramas, titta på tv-spel och legogubbar.... Ja, listan kan göras lång på vad man kan hitta på med "småden". Ja, när Frida kom hem så fikade vi faktiskt en gång till! :-)
 
När vi åkte därifrån tog vi och körde en sväng, inte ofta som det händer nu för tiden! Sedan middag och fortsatt slöande...
 
Idag är det dags för visning två av "Smultronstället"! Ska bli intressant att se hur det går med försäljningen. Vi kommer ju inte att låta stugan "ligga ute" hela vintern, så om ingen köper nu avvaktar vi till våren. Har ju som sagt ingen brådska....
 
Har ju fotat som en tok därute och en del trädgårdsbilder har det blivit..
 


Den här fina fjärilen lät mig komma riktigt nära - antar att den var så upptagen med att suga i sig nektar från "Rävsvansarna" att den inte ens märkte den smygande vardagslyckan! Det börja bli dags att tömma krukorna, det är rätt så utblommat och nu går det fort "utför". Antar att det blir till helgen vi ska fixa med det....
 
Denna vackra söndag har vi hunnit med en härlig prommis efter frukosten och har fortfarande mycket kvar av dagen. Kär make ska på fotboll och jag har lite smått och gott att göra här hemma...
 
Ha en fortsatt skön söndag!
 
Kraaaaaaaaaaaaaaaam!
Liza

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina smultron stället! Så härligt det låter med en bil-tur. Förr i världen (typ före internets intågt i våra hem) så tog i alla fall vi ofta bilen och körde en tur. Trevligt tycker jag och trist att man inte gör det nuförtiden! Tycker du/ni gör klokt i att ni "slöar" lite (är inte så säker på att ni slöar tillräckligt ofta:-) kram/M

2012-09-16 @ 18:01:50
Postat av: Pernilla

Låter som en underbar lördag. Ha en skön söndagskväll!
/P

Postat av: Åse

Fantastiskt fina bilder, vilket smultron ställe !!

2012-09-16 @ 19:56:59
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Annika

Låter som en perfekt lördag! Härliga bilder som vanligt! Önskar dig en fin vecka.
Kramen!

2012-09-16 @ 21:28:55
URL: http://annikalindbergs.blogg.se
Postat av: Malin B

Vilka vackra och inbjudande bilder.
Å, målvaktsträning. Det har jag också sysslat med åtskilliga timmar under sonens uppväxt men nu behöver jag aldrig göra det längre... Men jag tittar ju gärna när det "matchas". =)

Svar: Ja, jag känner mitt ansvar som mormor att instruera den lille killen (som hellre hjular på planen än sparkar fotboll) om allvaret i sporten... hi hi!
Elisabeth Bogren

2012-09-17 @ 19:20:45
URL: http://malinbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback