Smultronstället....

Har fotat flitigt ute i stugan sista två dagarna.
 
Vi har fixat och donat eftersom det skulle vara visning idag, ja, ni läste rätt! Vi ska sälja vårt älskade sommarhus! Tänker inte gå in på varför, vi är överrens käre maken och jag och det räcker så bra så! Skulle det inte bli sålt  nu så behåller vi det ett tag till - vi har ingen som helst brådska utan njuter av dagarna där ute....
 
Så här såg det ut idag när spekulanterna kom....
 
Har naturligtvis fler foton att visa, men tänker inte trötta ut er alldeles så här på söndagseftermiddagen...
 
Nu ska vi ta en kopp kaffe och sedan ställa iordning inför styrelsemötet med BRF!
 
Ses snart!
 
Kraaaaaaaaaaaaaam!
Liza

 
 

Kommentarer
Postat av: Malin B

Lite "oj" kände jag allt!
Det har känts som om stugan verkligen har varit en oas eller skötebarn för er...
Huvudsaken är att ni är överens och skönt att ni inte har bråttom.
Hur eller hur är det helt ljuvligt vackert!
Om ingen vill köpa beror det sannerligen inte på inredningen, det kan jag skriva under på.
Kram!

Postat av: Annika

ja, jag blir då aldrig uttröttad på inredningsbilder! Fast jag kände också lite som Malin, oj, fast ni har säkert goda skäl. Borde inte vara några problem att sälja ett så fint ställe. Skulle själv gärna ha en sommarstuga om jag inte hade hus. Ja, i så fall om en fastighetsskötare ingick i avtalet ;)
Skönt att ni båda vill samma sak i alla fall.

Kram!

2012-09-09 @ 21:22:17
URL: http://annikalindbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback