Åren går...

...men hemmet består!
 
Några förändringar har vårt hem geomgått sedan jag började blogga i slutet februari 2007.
 
Köket är fortfarande min favoritplats, där läser jag, dricker dryckenjagintekanvarautan - KAFFE,  lagar mat, bakar,  umgås med familj och vänner, skriver ner mina idéer..
 
Tänkte ni skulle få följa med på en bildkavalkad utan dess like... från 2007 och framåt...
 
 
 
Slutar här för idag och låter bilderna tala för sig själva och hoppas ni gillar det ni ser...
 
Ha en härlig måndag!
Kraaaaaaaaaaaam!
Liza
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Så fint!! Kul inlägg och många fina bilder! Har också den där snygga kökshandduken från kitchenbloom i lime :)

Postat av: Malin B

Om jag gillar! Du har det så fint - oavsett vilket år det är. Det är roligt med foton, att minnas det man rentutav hade glömt.

2013-04-15 @ 22:07:08
URL: http://malinbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback