Lycklig mig,,,,

....som har de bästa systrarna i världen!
 
Idag har vi träffats för en fika på stan. Vi brukar göra det så ofta vi kan, träffas alltså! Jisses, vad vi kan prata, om allt!  Jag är så stolt över att jag alltid kan lita på mina syrror, att vi med respekt stöttar i motgång och glädjs över framgång i smått och i stort! Det är inte alla förunnat att ha det så -  så jag kan inte annat än vara otroligt tacksam över att vi har varandra!
 
Moi (till vänster) tillsammans med mina älskade systrar!
 
Ett kort men ack så viktigt inlägg från mig!
 
Kraaaaaaaaaaaaaaam!
Liza
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åse

Så härligt inlägg att stå varandra så närma , Att finnas för varandra i vått och torrt. Ha en fin fredag

Postat av: Malin B

Så härligt det är när det är så!!!
Här i byn har vi en som ingår i en "tre-systrar-klan" och man ser verkligen hur det lyser av glädje till varandra. Underbart. Det roliga sedan är att hon själv har tre döttrar med exakt samma band. Det smittar. ;)
Det måste verkligen vara speciellt så njut på.

2013-04-05 @ 17:07:27
URL: http://malinbs.blogg.se
Postat av: Frida

Kan inte annat än hålla med. Mostrarna är bäst, och syrror är det bästa som finns :)

Kram på er!

2013-04-05 @ 18:16:40
Postat av: Mari

Låter helt fantastiskt!

Stor kram
Mari

2013-04-05 @ 19:03:46
Postat av: Kestin

Hej Lisa! Håller me - syrror är viktiga. Jag har två jag me, varav den ena bor i Stockholm, men trots avståndet så har vi en sagolik och betydelsefull kontakt. Vi pratas vid flera gånger i veckan o vet allt om varandra. Sånt är guld värt!
Ha en fin helg / kram fr Ken

Svar: Ja visst det fantastiskt med systrar! Avstånd har ingen betydelse bara man värnar om varandra! Kram
Liza

2013-04-05 @ 20:39:58
URL: http://kaizenken.blogg.se
Postat av: Anonym

Kan inte annat än vara lite avundsjuk....men jag tänker att jag "lånar" dig som min syster - vilken tur jag har:-). Toppenhärligt verkar ni ha iaf du och dina syrror när ni surrar! kraaaam/mags

2013-04-05 @ 22:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback