Tisdaglängtan....

Underbart väder fortfarande. Solen värmer (lite) men idag har det blåst lite kalla vindar.
 
Åt lunch med fina döttrarna Anna och Emma idag. Det är så mysig! För tillfället pratas det mycket om träning och kost,  det känns bra för då får jag lite inspiration också. Båda Anna och Emma tränar mycket och tar alla tillfällen att röra på sig. Det behövs för att hålla kroppen igång när man har relativt stillasittande jobb. (Konstig mening men ni förstår säkert vad jag menar).
 
Jag är stabilare än på länge så jag bygger sakta men säkert upp min kondition och styrka. Tar det varligt - steg för steg. Varierar mellan att stå och sitta på jobbet. Försöker gå mycket - med stavar och som idag utan. Det är otroligt så lätt det går med bra musik i lurarna.
 
Annars så kör jag gärna bil för vi har köpt en ny (are)...
 
Den är högre än vår "gamla" så jag har lättare att ta mig in och ur den + att jag sitter bättre när jag kör!! Tjoho, jag är fri igen!! :=)  Ja, Malin, du hade rätt... det var en bil den där saken vi tittade på...
 
Men tillbaka till rubriken... tisdagslängtan!
Jag längtar så efter att det blir varmare så jag kan ta en kopp kaffe eller the på balkongen efter mina promenader. Det är en speciell känsla att slå sig ner där och koppla av en stund. Men snart så ska det gå det också....
 
 
Ha en underbar kväll och så ses vi snart igen!
 
Kraaaaaaaaaam!
Liza
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Men perfekt m bättre bil...då kan du ju styra mot Jävre nån dag... ;-) ;-) ;-)

♥♥♥
KRAAAM EVA

Svar: Jajjamännsan! Ska komma snart! Hör av mig innan!Kraaaaam!
Liza
Liza

Postat av: Malin B

Men vad kul! Jag älskar verkligen att ha rätt. ;)
Hoppas att ni trivs, vi har också en lite högre bil det är superbra.

2013-04-15 @ 22:08:45
URL: http://malinbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback