Snacks..

Vilket väder vi har haft de senaste dagarna. Visserligen blåser det (har en bad hairday) men det är så härligt att solen värmer våra vinterbleka ansikten.... bara njuta medans det vara.
 
Igår träffades mina systrar och jag och åt lunch tillsammans. Mysigt! Mysigt! En Ceasarsallad med kyckling blev det för min del, ja, jag försöker förstås "hålla igen" lite grann. Allt väl så långt, men så blev det en semla senare på dagen då vi drack kaffe hos mig. Inte alls bra för figuren - men ack så gott!
 
Så idag blev det en ny laddning av mitt favorit-snacks-godis.... receptet har jag fått av min mellansyrra men jag tror att det är ett "vandringsrecept"...
 
Det är så otroligt gott och förhoppningsvis lite nyttigare än godis chips ostbågar
 
Ha en fortsatt skön onsdagkväll och en härlig torsdag för det ska jag ha. Nu ska jag fortsätta förbereda Supports årsmöte som vi har nästa vecka och sedan glutta lite på TV medan sticknålarna får jobba...
 
Imorgon ska jag jobba, gå på fotvård/pedikyr, vi ska fira alla Marior med fika hos Frida och sedan är det körövning med bästa Support Choir! Jag lär somna ovaggad imorgon kväll..
 
Kraaaaaaaaaam!
Liza
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh det där receptet ska jag sno av dig ;)
Grattis på namnsdagen i förväg iallafall!
Kraaaamar!

Postat av: Malin B

Det där receptet lät väldigt gott, helt i min smak.

2013-03-01 @ 12:11:11
URL: http://malinbs.blogg.se
Postat av: mags

Nu ska jag pröva baka dina supergoda frötäcken! Jag drömde att jag låg i sängen och åt dem i natt - då är det gott vill jag lova! Tack för senast! kraaaaam

2013-03-06 @ 09:52:38
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Hört så mycket gott om detta recept, nu ska jag se till att testa det också. Tack för tipset!

Svar: Ja, de är grymt goda så du måste prova, man vill garanterat inte ha chips i fortsättningen. Trevlig helg!
Liza

2013-03-20 @ 23:02:49
URL: http://www.inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback