Det blommar...

Hela vintern längtar jag till våren och sommaren (och hösten men det får man inte tycka än hi hi). Den största anledningen är blommorna! I fredags var vi och hälsade på syster yster.... jisses, så vackert hon har i sin trädgård. Det finns alltid någonting nytt att upptäcka och små fina detaljer som gör trädgården extra spännande. Jag gillar den...
 
Hon driver upp plantorna från frö... och jag tror faktiskt att de går på anabola för de är så kraftiga och fina och det blommar så vackert! Kan garantera att kaffet smakar extra bra när man sitter på altanen och omgiven av alla vackra blommor!
 
Kraaaaaam!
Liza

Kommentarer
Postat av: Malin B

Så fint och vackert. Jag förstår att detta är en riktig oas. Hon har "bergis" jordsäckar med älgen på. Det har farmor och då blir det så där vackert.
Jag snålar ju och köper typ "5 för 100:-" och det straffar sig - enligt farmor. ;)

Svar: Jaa, hon brukar ha bra jord.. men om det är älgjord det vet jag inte,Snålar också och det växer hur bra som helst här också!!
Kraam
Liza


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback