Mera semesterbilder...

Förlåt! Jag vet att ni är i chock... två inlägg samma kväll från vardagslyckan. Kära vänner jag är i chock också men på ett strålande blogghumör! :D
 
♥Vi har haft grannyra tillsammans med familjen som flyttade in samtidigt med oss när våra hus var nybyggda  1978. Våra barn har alltså vuxit upp tillsammans och vi har haft så mycket roligt tillsammans under åren. Massor med mat, minnen, sportgrenar mm hann vi med och vi har nu startat en tradition.
 
♥Emma och jag åkte upp till "boin" och hälsade på finaste Mags, Emme och Rob i deras fina stuga. Efter fika,  en shoppingrunda - och ja, vi gjorde en hel del fynd. (återkommer med bilder)
 
♥En dagstur till Lycksele djurpark tillsammans med barn och barnbarn. Gisses så kul vi hade. Det kördes bumperbåtar och åktes karuseller. Så klart såg vi på djuren också määän då är ju massor av foton i telefonen och de är inte överförda till datorn än (hittar inte kabeln)
 
 
Nu börjar jag komma ikapp med bilder och uppdateringar :D Äntligen!
 
Imorse kom goa vänner på spontanbesök lagom till morgonkaffet och lite gofika fanns att ta fram!
 
Sen har vi tagit det lugnt, jag har kokat lingosylt...  OBS! Citronen har ingenting med sylten att göra, men den var så fin så den fick vara med på bild också, hi hi!
 
Ja, vi har hälsat  på svärmor också.
 
Det är inget kul väder men vad gör väl det när man är ledig!! Imorgon är ingenting inplanerat så vi får se vad vi hittar på... Ingen risk att vi är sysslolösa det är då ett som är säkert. Vi har en kanonhärlig semester!!
 
Nu är det snart Morden i Midsummer och alla som känner mig vet att det är mitt sommar-favorit-program!!
 
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!
Liza
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin B

Jag gillar också "Midsommer" men i kväll skulle jag "lägga mig tidigt" eftersom programmet var senare.
Så blev jag sittandes HÄR!
Bäst jag sover min skönhetssömn nu, jag som INTE har semester. Men snart så. ;)

Postat av: Mags

Men var det inte en liten paviljong från Hedudden på bild?! Äntligen har jag haft tid att kolla in din blogg - som vanligt så blir jag så inspirerad och glad av att titta runt hos dig! kraaam/Mags

2013-08-11 @ 10:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback