Favortisaker...

Igår regnade det på förmiddagen och gissa vad - jag tog tillfället i akt och städade ordentligt. Fönsterna är nu putsade (igen), gardinerna är fräscha och det är dammtorkat och hela baletten... Härlig känsla!!
 
Har köpt den underbaraste såpan, så mild att man kan använda den som tvål och den luktar underbart... perfekt med pump för lagom dosering...
Söta blomman i lilla krukan, också favorit! Vackraste halsbandet med hjärtan som "Prinsessan" har gjort till mig. Det har många hjärtan som ska skydda mig från allt ont. Visst är hon för söt!!
 
Nu ska jag ut och plantera lite sommarblomster...
 
Kraaaaaaaaaaam! /Liza

Kommentarer
Postat av: Malin B

Vilken fin present!!!
Sådana blir man ju jätte glad över, hur värdefulla som helst.
Här har det kommit så mycket pollen på fönstren att inspiration och tid väntar på att sammafallas... Till att putsa IGEN alltså.

Postat av: Frida

Vilken fin present! Hon är go den där prinsessan! <3

2013-06-08 @ 10:39:13
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: Mags

Så fin present från prinsessan, ovärderliga gåvor från dom allra finaste små människorna! Saknar dig vännen och våra surrstunder, jag kommer snart till stan och hör av mig, hoppas att du är hemma! kram PS den såpan var något utöver det vanliga, jag måste köpa:-) kram kram

2013-06-24 @ 10:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback