Hemma...

Ja, jisses vad tiden går! Tack alla ni som fortfarande tittar in trots den mycket sparsamma uppdateringen. Kanske blir det skärpning på den punkten, eller så inte??
 
Det har varit otroligt mycket på jobbet sista tiden + att det hänt andra saker i mitt liv som jag har behövt vänja mig vid. Jag är otroligt tacksam över att ha en familj som alltid finns där och stöttar. Nu är jag lyckligt och glad igen och kommer kanske att skriva av mig framöver.... det  alltså  ingenting allvarligt som hänt, bara så ni vet!! :D
 
Sen sist har vi firat valborg, hos Anna o Micke, Mors Dag och födelsedagar.... Sen har vi (läs maken) renoverat balkongen...
Smutsig matta, smutsigt tak, allmänt sunkigt... Ja, ni ser själva vilken skillnad det blev när maken började måla taket. Sen har den vi en gul och en röd tegelvägg... det är inte snyggt!!
Här har vi fått nya mattan, grafitgrå, nya kuddarna (bara för att det är snyggt), Buddahuvud (Tistel, Norrfjärden), korgen att ha plädarna i hittade jag på Rusta, kunde inte motstå den, perfekt för ändamålet. sen var det visst ingenting nytt... Men det är fräscht och luktar gott...
 
Nu laddar jag för ännu en arbetsdag. Kort vecka, bara tre dagar för min del och det fina vädret verkar bestå.
 
Ha det gott!
Kraaaaaaaaaaaaaaam! /Liza

Kommentarer
Postat av: Eva

Himla fint på balkongen vännen !!!
Mår bättre o bättre för varje dag nu...s k ö n t ! Så snart kaffe m surr :-)
♥♥♥
KRAAAM EVA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback