Flera ägg....

Efter en riktigt rolig helg så kom måndagen lite för fort. Men vad gör det då veckan är kort och en långhelg väntar bakom hörnet.
 
Idag har Emma bjudit på våffellunch, Frida och miniprinsen, vännen Margaretha och jag fick umgås en stund i Emmsas mysiga lägenhet. Jag gick dit och råkade slinka in på Intersport, hittade en jättefin vårjacka där och nu är jag nöjd och glad. Det är däremot inte min onda fot (har haft ont i en fot i snart 3 veckor)  som vägrade samarbeta så jag fick skjuts hem.
 
Ska baka en äppelkaka och sedan vila med foten i högläge igen...
 
Äggen från Indiska som jag har satt på ljusstakar för att få lite höjd... jodå, jag är nöjd!
 
Ha en fortsatt skön måndagkväll och tisdag!
 
Kraaaaaaaaaaaaaaam!
Liza
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Gud vilka fina ägg! Är dom årets?
Hoppas foten blir bra snart!
Kraaaaamar!

Postat av: Malin B

Här kommer en påskkram från mig!

2013-03-27 @ 22:54:11
URL: http://malinbs.blogg.se
Postat av: Bara anna

Det där var ju supersnyggt!

Glad påsk

Svar: Tack snälla! Gillar mina fina ägg... Ha en fortsatt skön Påskhelg! kraaaaaaam
Liza

2013-03-28 @ 10:07:51
URL: http://annacecar.blogspot.com
Postat av: Malin B

Tack för din goa kommentar om "fotograferingen" hos mig! Det är ändå lite skönt att höra att det händer då och då att det blir lite extra "grejs" där UTAN att det är fara på taket.

2013-03-29 @ 14:54:26
URL: http://malinbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback