Härliga fredag och påskpyntat...

Hej vänner!
Det är F R E D A G  och jag är grymt nöjd efter en mycket bra vecka!!  
 
Avslöjar inte mer än att jag har fått ett positivt besked (som var bra men väcker lite vemod) och ett negativt (som bara var positivt) hi hi! Ja, så kan det vara!
 
Äntligen har jag fått lite energi till att pyssla lite hemma. Det har gått så trögt i vinter så jag har inte haft minsta lust att fixa och dona. Men i takt med att det blir ljusare har orken kommit! Den här veckan har påskpyntet åkt fram... Brukar ju inte ägna påsken så mycket kärlek, hemma i stan, för vi har varit i stugan. Men nu har vi ju inte kvar den så det har blivit lite mer kärleksfullt pyssel här hemma istället.....
 
Pärlhönsfjädrarna och ägg med relief  från Madam Filur, en riktigt fin inredningsaffär här i stan, hjärta ICA och de andra äggen som ligger i korgen från Miljögården (har köpt den på Maggans Djungelkiosk tror jag) har jag samlat i flera år.
 
Jaa, det var allt från mig idag! Nu ska vi gå och få en kopp kaffe på något kafé min käre man och jag!
Sen ska vännen "Mags" och jag på gospelkonsert... dotra sjunger i On Duty så vi ska gå och lyssna. Det blir en bra början på helgen!
 
Trevlig helg på er!
 
Kraaaaaaaaaaaaaaam!
Liza

Kommentarer
Postat av: Malin B

Vad KUL att höra att allt är gott och väl! =)
Jag vill också ha negativt besked just när DET är positivt. =)
Jag har bara fått fram ett påskris ännu så länge men tror bestämt att jag ska fixa lite mera i helgen. Ordnade i alla fall ägg-godis i dag när jag handlade och vad säger barnen då? De tror att det är uppätet till påsk. Vilka förutfattade meningar då. ;) Bäst att jag går och gömmer det direkt - så kanske jag hittar det när jag städar till midsommar eller något i den stilen.
Kram!

Svar: Just nu äter jag chokladpåskägg... det kommer inte att vara fram till påska, hi hi! Kraaaaam
Liza

Postat av: Emelie

Härligt med påskpynt! Hoppas ni hade trevligt igår på koncert :) Kram/Emelie

Svar: Jamen den var magisk! Synd att du inte kunde följa med... det fanns gott om plats i bilen... Kraaaaaaaaaaaaaam
Liza

2013-03-23 @ 12:41:53
URL: http://huskatten-emelie.blogspot.se/
Postat av: Eva

Här är det oxå påskat...men det är inte mycket ;-) Mest bara på bron...
Påskgodis får vara i år då viktnedgången inte tillåter sånt och jag heller inte är sugen...men påskharen kanske kikar hit med nåt åt dotra ;-)
Hoppas vi snart har tid att ses vännen...kaffe med surr nån dag vore trevligt !

♥♥♥
KRAAAM EVA

Svar: Jaaa, kaffe och surr det ska vi ha! Är ni mycket upptagna i påsk??? Tror att herrarna skulle vilja träffas också!! Har ni tid att hälsa på???
Kraaaaaaaaaaaaam!
Liza

2013-03-23 @ 18:47:07
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Mags

Oj så påsk-härlig bild! Jag gör som vanligt - njuter at ditt fina pynt och så slipper jag pynta själv:-) kraaaaaaaaaaaaam

Svar: Tack för idag vännen! Antar att du "påskar" på stugan.. känner lite saknad just nu över att vår stuga är borta, men det lär ju gå över! Kraaaaaaaaaaam
Liza

2013-03-24 @ 14:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback