Morgonstund....

Efter gårdagens "megalånga" inlägg så lovar jag att fatta mig kort idag!
 
Vaknade som vanlig tidigt imorse och konstaterade att det solen var borta och det blåste. Gör inte så mycket för jag tänker vispa runt med dammtrasan idag och när maken kommer hem i eftermiddag får ha mata "Tuss". Sen är städningen avklarad.
 
Mellansyster tittade in som hastigast mellan röntgen och massage. Hon har lika ont i ryggen som jag har men vi har helt olika diagnoser. Vi hann i alla fall dricka kaffe och surra en stund!
 
Jag är så glad och tacksam över att jag har mina två systrar. Vi bryr oss om varandra och det är väl det viktigaste som finns att ha någon som alltid finns och som du kan lita på i alla väder,  och som du finns till för vad som än händer. LYCKA!!
 
Nä, kort skulle det bli idag och jag ska ta en liten prommis till blomsteraffären och köpa några Penséer och sätta på balkongen... Vårkänsla!!
 
 
Många kramar!
Liza

Kommentarer
Postat av: Malin B

Jag skulle vilja ha ett par systrar jag också, eller åtminstone EN. Synd att det är så svårfixat i efterhand. ;)
Penséer är verkligen vårkänslor men hos mig är det riktig höstkänsla i kväll. På min kvällspromenad hade jag faktiskt vintervantarna på!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback