Renoverat, renoverat, renoverat...

Här är det renoverat, renoverat och mer renoverat! Nu har vi bara två badrum kvar, hi,hi!

Om sanningen ska fram är jag nästan less, trodde aldrig att jag skulle kunna känna så, men det gör jag. Naturligtvis beror det på det kaos som blir för jag är helnöjd med resultatet. 

Nyss blev sovrummet klart... 

Taket och tre väggar är målade. Väggen där sängens huvudgavel står är tapetserad. All kaffelattefärg är borta... Nu är det varmt vitt. Hoppas kunna fota efter jobbet imorgon när det är ljust.

Ha en skön måndagkväll!

Kraaaaam! Liza

PS. Första gången jag bloggar från min fina "padda"


Kommentarer
Postat av: Malin B

Nej, att DU skulle tröttna på renovering kan inte vara sant?
Kul om du fått en ny kompis i paddan. ;)
Min sambo köpte en men blev aldrig kompis med den så den har flyttat till min dotter i stan. Hon behövde säkert ett husdjur...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback