Vila....

Idag är det dags för viladagen! Har minst en sådan per vecka då kroppen ger upp och soffan eller sängen får husera mig och den värkande ryggen. Den eftermiddagen blev idag, jobbar ju förmiddagar så då måste jag ju hålla mig upprätt, skulle bli lite konstigt annars, hi,hi!

Nu är det eftermiddag och jag har börjat röra på mig litegrann för det är snart dax för middag. Tomatsoppa står på menyn idag. Tyvärr är jag urusel på att planera middagar för hela veckor, det känns som ett förbättringsområde och skulle många gånger underlätta vardagen....

Senare ikväll ska jag och maken på konsert. Dottern Emma och hennes band spelar så självklart ska vi iväg och lyssna.



Livet är rätt skönt ändå!

Kraaaaam!
Liza




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback