Den 5:e sommardagen....

Hej hopp så har fem sommardagar snart gått! Lite varierande väder men vad gör det - det är ju rätt så varmt även om solen inte lyser hela tiden!

Kikar in som hastigast! Har mycket att göra men lite ork så det blir till att vara "smart-lat" idag.

Vi börjar med någonting smart som jag kom på imorse... Hur man vattnar en succulent ( stavas det så?)!

Jo, man tager makens pincett som han använder till att vattna whiskeydrycker med....då kommer man åt under bladen och växten får lagom med vatten....


Smart, eller hur?!  Jag är nöjd och mina suckisar blir nöjda.. Maken blir också nöjd bara inte pincetten hamnar bland mina grejor.

 A  win win situation! 


Nu ska jag fixa lite inne, plantera en humle på innergården och i eftermiddag ska finaste Emma få skjuts till flygplatsen. Mellan passen - vila, vila!

Blir en bra dag detta!

Kraaaaaam!
Liza



Kommentarer
Postat av: Malin B

Man blir så glad när man kommer på smarta lösningar.
Nu vet han vad han kan ge dig i födelsedagspresent!!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback