En alldeles vanlig dag....

Måste bara visa de urfina rosor som jag köpte till helgen...

Någon typ av pionros. Så fin ser ut som ett mellanting mellan pion och ros. Det ska bli roligt att se de helt utslagna blommorna.

Helgen har varit lugn. Igår träffades tjejgänget. Vi är fyra damer i vår bästa ålder som känt varandra sedan vi var små. Efter flera år utan att vi träffats alls så har vi återupptagit kontakten och träffas då och då för middag och massor med surr. Igår var vi bjudna till till en av brudarna som har en alldeles fantastiskt fin kolonistuga. Tror ni att jag kom ihåg att ta fram kameran??? Svar: nej! Tänker att det är en indikation på att vi hade så kul att det bara försvann från hjärnan! 😀

Idag har jag lunchat med två av döttrarna och finaste vännen Mags. Vi åt här då jag haft en värre smärtdag än vanligt. Men efter mat och kaffe så fick jag sällskap av Emma till min favoritaffär Hem ljuva hem som ägs av Karin som är den mysigaste butiksägarinna som finns. Hon har så mycket fint att ögonen går i kors. Men idag blev det bara två mindre inköp.....

Det ena är det här fina päronet och det andra har jag inte hunnit fota än. 

Fortsätter att vila i soffan och hoppas på en bättre dag imorgon!

Ha en skön kväll!

Kraaaam!
Liza

Kommentarer
Postat av: Malin B

Roligt att ha fina surrvänner!
Vi smakade "Biscuit" varianten av chokladkakorna, köpte ju INTE den andra så den får jag prova på någon annan helg. Kanske redan till den kommande?
Hur som helst var kakan god men inte så att jag ville vräka i mig hela men det var ju bara bra för nu har de ju maxat dem till 300 gram.
Allt blir bara större och större...

Postat av: Karin

Du säger så snälla saker så jag blir då alldeles tårögd....Alltid lika kul när du och/eller dina tjejer kommer in :)

Svar: Äras den som äras bör! Det är alltid lika roligt och man känner sig alltid välkommen när man kommer till dig! Det är guld!
Liza

2014-05-20 @ 08:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback