En dagens....

Är rätt så trött idag! Vet inte varför, vissa dagar är bara just tröttdagar!

Började morgonen med en prommis på stan. Köpte en svart kjol, lång, tunnare, ja, lite finare än mina andra 5-6 svarta kjolar som hänger i garderoben. Av de 5-6 har ett par prislappen kvar. Men tro mig de kommer att användas...... Älskar mina långa sköna kjolar så det så! 

Senare ikväll ska vi åka till grannstaden, maken och jag, och se föreställningen "Norrländsk passion"! En mängd olika akter och många artister av varierande slag kommer att uppträda. Ska bli kul!!

Det är ju inte ofta jag visar kläder här men plötsligt händer det.... och jag måste ju ha någonting på mig ikväll, någonting som inte är jeans och tröja...
Tänkte att det här blir kvällens outfit! 😊 Lång silkig kjol, linne och bolero. Till det svarta mormorskängor och Vingväskan. Kan bli bra!

Bäst att gå och fixa frisyren och fransarna så jag blir klar i tid. Idag går allting så  s a k t a!

 Jo, jag handlade lite annat också men vi tar det en annan dag.

Ha en skön kväll! 

Kraaaaam!
Liza


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback